پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14837 15:25 1394/05/23
رفت و آمد در مرز بازرگان ادامه دارد

رفت و آمد در مرز بازرگان ادامه دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رفت و آمد در مرز بازرگان ادامه دارد

رفت و آمد در مرز بازرگان ادامه دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

توحید آذربد مدیرکل گمرک بازرگان روز پنجشنبه گفت : رفت وآمد مسافری وکامیون ها ازمرز بازرگان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، آذربد درگفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا درآنکارا گفت: مرز بازرگان به فعالیت عادی خود ادامه می دهد ودرروزهای سه شنبه – چهارشنبه کامیون ورودی 473 دستگاه و خروجی 322 دستگاه و چهارشنبه – پنجشنبه نیز ورودی 348 دستگاه و خروجی 307 دستگاه بود.

مدیرکل گمرک بازرگان درخصوص رفت وآمد مسافران از این مرز نیز گفت : ازساعت 8 صبح روز گذشته تا 8 صبح امروز پنجشنبه در مجموع یک هزار و 371 مسافر ورودی و 1071 مسافر خروجی داشتیم.

درهمین حال استانداری آغری ترکیه نیز روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که موضوع بسته شدن مرز گوربولاغ – بازرگان مطرح نیست.

دراطلاعیه این استانداری آمده است : دربرخی ازرسانه ها ادعاهایی در خصوص بسته شدن یک طرفه مرز گوربولاغ – بازرگان مطرح شده است که صحت ندارد و چنین چیزی نیز مطرح نمی باشد.

روز سه شنبه درپی به آتش کشیده شدن یک کامیون ایرانی درمسیر جاده ترانزیتی ترکیه به ایران درداخل قلمروی ترکیه، رسانه های ترکیه ازبسته شدن مرز گوربولاغ خبر دادند.

نیروهای ژاندارمری و امنیتی ترکیه به دنبال شروع درگیری ها در مناطق شرق و جنوب شرق ترکیه، با افزایش تدابیر امنیتی در مسیر جاده ترانزیتی ترکیه به ایران، بر نقطه های کنترل در طول این مسیر به ویژه در محدوده ارزروم به دوغوبایزید و مرز گوربولاغ افزوده اند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |