جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 110465 13:51 1399/06/10
رشد 32 درصدی معاملات در بورس کالا

رشد 32 درصدی معاملات در بورس کالا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رشد 32 درصدی معاملات در بورس کالا

رشد 32 درصدی معاملات در بورس کالا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۳۷ هزار و ۸۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۵ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین در این تالار ۳۲۶ هزار و ۲۹۷ تن فولاد، هفت هزار و ۸۴۰ تن آلومینیوم، سه هزار و ۱۴۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گران‌بها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۴۷۵ تن شمش روی و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد. همچنین در هفته معاملاتی یاد شده در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۲۵ هزار و ۱۸۸ تن انواع کالا به ارزش ۳۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال به فروش رسید.

برپایه گزارش بورس کالا، در این تالار ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره)، ۱۴۹ هزار و ۸۷۴ تن قیر، ۸۳ هزار و ۸۱۰ تن مواد پلیمری، ۳۵ هزار و ۶۰ تن مواد شیمیایی، ۴۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات (ماده اولیه تولید روغن موتور)، یک هزار و ۲۶۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۴۱۴ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۷۰۰ تن گوگرد معامله شد. علاوه براین در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم میزبان دادوستد ۲۵۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای بود. بازار فرعی نیز در هفته مزبور دادوستد سه هزار و ۱۰۷ تن انواع محصول را تجربه کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |