جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 109738 10:26 1399/06/03
رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در حمایت از سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش شده است که این امر رشد سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی را در پی داشته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ سید علی موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح دیروز برگزار شد، افزود: حجم سرمایه گذاری جذب شده در سال ۹۶ حدود ۹۲۰۰ میلیارد ریال،در سال ۹۷ بیش از ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال،در سال۹۸ بیش از ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال بوده و هدف گذاری ما در سال ۹۹ حدود ۲۵۰۰۰ میلیاردریال است.

وی ادامه داد:عملکرد ۵ ماهه جذب سرمایه گذاری داخلی ۵۵۱۲ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با ۵ ماهه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

موسوی خاطر نشان کرد: در بخش سرمایه گذاری خارجی ظرف سه سال گذشته ۴۲۷ میلیون دلار جذب سرمایه گذاری داشته ایم و دو سرمایه گذار بزرگ هم با ارزش ۳۵۰ میلیون دلار در حال سرمایه گذاری در بخش معدنی و شیمیایی هستند. که این دو پروژه در هنگام افتتاح ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت : مجموعا ۴۷۶ میلیون دلار ظرف ۲ سال گذشته واردات ماشین آلات و مواد اولیه داشتیم که نشان از رونق تولید و جهش تولید در بخش صنعت سازمان است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |