جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 161217 17:09 1400/08/20
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش  روز  کیش تبریک گفت

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش روز کیش تبریک گفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش  روز  کیش تبریک گفت

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش روز کیش تبریک گفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

کیش  نگین خلیج فارس ؛ ستاره جنوب ؛ لبخند آفرینش  و قطعه زیبایی از سرزمین ایران که رشد و توسعه را عینیت  می بخشد و در این راه دشوار و تاریخی از آزمون های سخت گذر می کند. آمیزه ای از تاریخ و هنر، تحول و شکوفایی در تمام ابعاد انسانی از شعر تا صنعت.

کیش را می توان ورق به ورق تماشا کرد و در هر تصویر از آن درنگ کرد و با چشم باز ، گوش شنوا و حضور دل؛ حرکت صبور و مداوم را دید. غم ها؛ شادی ها ؛ امیدها و آرزوهای مردمان از تمام قومیت ها را دید و گرمای مهر و صمیمیت آنها را احساس کرد. در هر کجای ایران که باشی .... روز کیش مبارک 

جزیره زیبای کیش با برخورداری از جاذبه های طبیعی و موقعیت بی بدیل جغرافیایی در گستره آب های فیروزه ای خلیج فارس و داشتن زیرساخت های مناسب می تواند به مهم ترین مقصد گردشگران خارجی و داخلی و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

وجود امکانات تفریحی و زیرساخت های گردشگری ؛ عدم نیاز به دریافت روادید برای سفر ایرانیان خارج از کشور و گردشگران خارجی، برخورداری از خطوط پروازی و حمل و نقل دریایی بین کیش با کشورهای حوزه خلیج فارس از مزیت های اقتصادی  و زیرساخت های گردشگری از جمله گردشگری سلامت در این جزیره زیبا می باشد.

در خصوص برنامه ریزی های آتی در حوزه سرمایه گذاری در جزیره کیش باید به این نکته اشاره کرد که بسته های فرصت های سرمایه گذاری به همت متخصصان حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری 20 طرح مطالعاتی به صورت دقیق تعریف شده و به سرمایه گذاران ارائه می شود. این طرح ها دارای توجیه اقتصادی و در بازه زمانی به سود دهی می رسند. همچنین در این بسته ها مزیت ها و مشوق های سرمایه گذاری در کیش مانند شرایط ویژه ارائه زمین و پروانه ساخت و نحوه باز پرداخت مطالبات سازمان به سرمایه گذاران درج شده است.

تمرکز بر اقتصاد ، هوشمند سازی ، رونق بخشی به اقتصاد دریا و ساحل، حمل و نقل هوایی و دریایی ، دریانوردی و ... از حوزه های اولویت دار در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فوردگاه های کیش می باشد.

نام گذاری روزی به نام " کیش " در تقویم سالیانه از نگاه اقتصادی و گردشگری می تواند همراه با یادآوری برند کیش در اذهان بازارهای هدف  و زمینه سازی رویدادی ماندگار با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار؛ در ایام مرتبط با این روز؛ بهانه ای برای قدردانی از سازندگان کیش و میزبانان گردشگران و مسئولان دلسوز این جزیره زیبا باشد. "روز 20آبان روز کیش مبارک" 

عزت الله محمدی _ رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و مدیرعامل فرودگاه بین المللی کیش



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |