جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 4948 14:40 1393/06/03
رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ساختار استخدام پیمانکاران شهرداری باید اصلاح شود  مرحوم "چراغی" انسان محترمی بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ساختار استخدام پیمانکاران شهرداری باید اصلاح شود مرحوم "چراغی" انسان محترمی بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ساختار استخدام پیمانکاران شهرداری باید اصلاح شود  مرحوم "چراغی" انسان محترمی بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ساختار استخدام پیمانکاران شهرداری باید اصلاح شود مرحوم "چراغی" انسان محترمی بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خانم آباد پس از پیگیری این حادثه، چندین پیغام دیگر در موارد مشابه نیز داشته‌اند که به نظر می‌رسد در مورد ساختار استخدام پیمانکاران باید اصلاحات صورت بگیرد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر سر زباله‌های جنوب تهران مردم یکدیگر را بکشند، نشان‌دهنده فاجعه بزرگی است.
احمد مسجدجامعی در پاسخ به ایلنا که شورای شهر تهران چه اقداماتی در مورد حادثه فوت مرحوم "علی چراغی" در درگیری با ماموران منتسب به شهرداری انجام داده است، گفت: کمیته حقوقی شورای شهر و آقای صابری که از حقوقدانان شورا هستند، پرونده را بررسی می‌کنند.
وی ادامه داد: در مورد هزینه‌های بیمارستان، هزینه‌های شخصی و همچنین هزینه های مدرسه و دانشگاه فرزندان مرحوم نیز اقداماتی انجام داده شده است.
وی درپاسخ به این سوال که آیا شهرداری گزارش خود را در مورد این حادثه به شورای شهر تهران ارائه کرده است، اظهار کرد: فردا در صحن شورا گزارشی در این باره ارائه می‌شود، اما این گزارش از سوی خانم آباد از اعضای شورا تهیه شده است، البته ایشان برای تحلیل این گزارش جلسات متعددی را با آقای عبداللهی معاون شهردار برگزار خواهند کرد.
مسجد جامعی افزود: آقای عبداللهی در این زمینه جلسه‌ای با شورا داشتند و توضیحاتی را نیز ارائه کردند و تاکنون هم دو بار به دیدار خانواده ایشان رفته‌اند.
وی به دیدار خود با خانواده مرحوم چراغی اشاره کرد و افزود: بعد از ملاقاتی که با خانواده این مرحوم داشتم، از نوع ادبیات و مناسبات اجتماعی این خانواده متوجه شدم که مرحوم انسان محترمی بودند که در واقع کارشان خیاطی بوده است و بعد در زمینه ضایعات و زباله‌ مشغول به کار شدند.
مسجدجامعی با اشاره به اینکه اگر سر زباله‌های جنوب تهران مردم یکدیگر را بکشند، نشان‌دهنده فاجعه بزرگی است، افزود: ارائه گزارش در این مورد در دستور کار صحن شورا قرار نداشت اما در خواست کردم که فردا این مساله در دستور کار قرار بگیرد.
رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: خانم آباد پس از پیگیری این حادثه، چندین پیغام دیگر در موارد مشابه نیز داشته‌اند که به نظر می‌رسد در مورد ساختار استخدام پیمانکاران باید اصلاحات صورت بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین از طرفی باید امنیت جانی ماموران پیمانکار نیز در نظر گرفته شود زیرا برخی از افرادی که پیمانکاران با آنها سر و کار دارند، ادبیات درستی ممکن است نداشته باشند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |