شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 3529 12:20 1393/04/28
دو تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا

دو تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دو تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا

دو تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارپول : تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی اف ایکس نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۳۲۵ تا ۱۳۳۵ دلار خواهد بود.
به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی اف ایکس؛ قیمت جهانی طلا پس از افزایش ۱٫۵ درصدی روز گذشته تحت تاثیر تشدید تنش های سیاسی بین المللی از جمله سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین و آغاز تجاوز زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه بار دیگر امروز جمعه با کاهش روبرو شده و به مرز ۱۳۱۵ دلار رسیده است

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که اگر قیمت طلا نتواند سطح حمایتی فعلی را حفظ کند به زودی بار دیگر به کمتر از ۱۳۰۰ دلار رسیده و وارد کانال ۱۲۰۰ دلاری خواهد شد و باید منتظر قیمتهای ۱۲۸۰ و ۱۲۷۰ دلاری برای هر اونس طلا باشیم.
از سوی دیگر نیز به نظر می رسد سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۳۲۵ تا ۱۳۳۵ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها به زودی به بیش از ۱۳۶۶ دلار خواهد رسید.
کارشناسان اقتصادی همچنان بر این باورند که مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا طی روزهای آینده وضعیت اقتصادی آمریکا و چشم انداز نرخ بهره این کشور و تنش های سیاسی بین المللی خواهد بود.
سطح قیمتی ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ دلار بهترین زمان برای فروش طلاست
تازه ترین تحلیل تکنیکال بیزینس لاین نشان می دهد که اگر قیمت طلا به بیش از ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ دلار برسد بهترین فرصت برای فروش خواهد بود.
به گزارش پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، قیمت جهانی طلا روز گذشته تحت تاثیر تشدید تنش های سیاسی بین المللی از جمله سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین و همچنین آغاز تجاوزات زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه با افزایش چشمگیری روبرو شد و به مرز ۱۳۱۹ دلار رسید ولی بار دیگر با کاهش روبرو شده است.
بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا و بهبود اوضاع اقتصادی این کشور تاثیر زیادی بر افت نسبی قیمت طلا در مبادلات امروز جمعه داشته است.
تحلیل تکنیکال همچنین نشان می دهد در صورت تشدید تنش های سیاسی بین المللی احتمال افزایش قیمت طلا به ۱۳۵۵ دلار در هر اونس وجود خواهد داشت.
سطح حمایتی قیمت طلا نیز ۱۳۱۰ دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا ابتدا به ۱۲۸۵ دلار و سپس به کمتر از ۱۲۶۵ دلار خواهد رسید.
به گزارش طلا ، در این صورت اگر قیمت طلا به ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ دلار برسد بهترین فرصت برای فروش خواهد بود و اگر این سطح مقاومتی را بشکند به زودی به ۱۳۴۲ و سپس ۱۳۵۵ دلار افزایش خواهد یافت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |