جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 2586 16:13 1393/03/27
دولت جديد براي 8 سال بعد فکر کند

دولت جديد براي 8 سال بعد فکر کند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دولت جديد براي 8 سال بعد فکر کند

دولت جديد براي 8 سال بعد فکر کند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

عليرضا خمسه از نبود فيلمنامه‌هاي خوب در سينما و تلويزيون سخن گفت و اينکه بازيگران حرفه‌اي براي گذران عمر مجبورند با همين آثار سر کنند و به اين ترتيب هم سطح سليقه‌ها و هم سطح دستمزدها پايين آمده است.
عليرضا خمسه در گفتگو با   مهر با اشاره به فيلمنامه‌هاي موجود سريال‌هاي تلويزيوني و سينمايي که امسال به او پيشنهاد شده است، گفت: اگر کار خوبي به من پيشنهاد شود چراکه نه حتما قبول مي‌کنم اما کار خوبي که آدم راغب شود و انگيزه پيدا کند وجود ندارد.
وي در واکنش به اينکه دنبال نقشي متمايز از بابا پنجعلي است يا چنين نقش‌هايي را دوست دارد، گفت: بله حتما بايد متمايز باشد. نقش‌ها و سوژه‌هاي جديد، قصه جديد و آدم‌هايي ديگر.
اين بازيگر درباره پيشنهادهايي که امسال داشته است، عنوان کرد: امسال چند کار سينمايي به من پيشنهاد شد که آنها را دوست نداشتم و بعضي هم که بهتر بودند درمورد دستمزد به توافق نرسيديم. فيلمنامه‌هاي سينمايي قصه‌هاي متوسطي دارند با بودجه‌هايي ضعيف که نه قصه‌ها شاهکار است و نه دستمزدها ايجاد انگيزه مي‌کند و نه محيط پرنشاطي براي کار وجود دارد.
بازيگر سريال "پايتخت" درباره شرايط فعلي کار بيان کرد: فيلمنامه‌ها خوب نيستند در چنين شرايطي آنها که حرفه‌اي هستند و زندگيشان از حرفه بازيگري مي‌گذرد مثل خود من مجبورند با همين کارها سر کنند اما آنها که امکان صبوري دارند و مي توانند، صبر مي‌کنند تا شرايط بهتري فراهم شود. در حال حاضر که هم سطح سليقه‌ها و هم سطح دستمزدها پايين آمده است.
خمسه در پايان با بيان اينکه اوضاع مالي فعلي صداوسيما در ادامه برنامه‌هاي پيش آمده هشت سال گذشته است، گفت: دولت جديد اگر بخواهد کاري کند بايد براي 8 سال بعد فکر کند نه 4 سال بعد، شرايطي که پيش آمده و چيزهايي که ريخته شده است براي جمع کردنش حداقل هشت سال زمان لازم است



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |