سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 132546 15:12 1399/11/20
دولت برای جبران خسارت های مردم از بورس کاری کند

دولت برای جبران خسارت های مردم از بورس کاری کند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دولت برای جبران خسارت های مردم از بورس کاری کند

دولت برای جبران خسارت های مردم از بورس کاری کند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما جوانان نسل دوم انقلاب نخواهیم گذاشت ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شود، ایستاده ایم تا دستاوردهای این انقلاب ارزشمند را حراست کنیم و به نسل های بعدی تحویل دهیم، درمقابل هجمه ها و میلیاردها دلار هزینه و اتاق های فکری که ارزش ها، انقلاب و اسلام ما را نشانه رفته اند ایستادگی می کنیم.

وی افزود: ابتدا به خود و همکارانم در مجلس و سپس به دولتمردان و دیگر مسئولان گوشزد می کنم. به خود آییم و نگذاریم با جنگی نرم و با استراتژی های ضد نظام به راحتی بر ذهن جوانان مت تاثیر بگذارند و عفاف و حجاب زنان ما را برای رسیدن به اهداف خودشان وسیله قرار دهند، امروز مردم ما بیدار هستند، ما ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی هشتیم و باید در همه زمینه ها تصویری سالم و پاک از خود بر جای بگذاریم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است یادآور شوم، یادآور رنج های روزمره مردمان، نداشتن ابتدایی ترین امکانات زندگی، ایستادگی شان پای رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی و لازم است از گرانی و تورم و بیکاری و از صبوری این مردم شهیدپرور بگویم اما ما در مقابل این همه ایستادگی و نجابت چه کرده ایم؟ هیچ، دائما توپ را به زمین این و آن انداخته ایم و شانه از زیر بار مسئولیت خالی کرده ایم، در این چند سال دشمن تمام همت خود را بر فشار بر مردم و مایوس کردن آنها قرار داده است؛ به امید اینکه مردم چهل سالگی انقلاب خود را نبینند اما غافل از اینکه مردم ما همیشه پای انقلاب و باورهای خود ایستاده و تلاش کرده‌اند که این خواب پریشان دشمنان هیچ موقع تعبیر نشود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه عمیق به چند سال گذشته متوجه خواهیم شد که وضع موجود و مشکلات ایجاد شده در کشور، محصول عدم اعتماد به ظرفیت‌های داخل به ویژه جوانان بوده و شروع این مشکلات اعتماد غلطی بود که در موضوع مذاکره با شیطان بزرگ صورت گرفت و نتیجه آن چیزی جز خسارت و عقب ماندگی نبود، توصیه می‌کنم دولت در مدت زمان باقی مانده از عمر خود دیپلماسی مقاومت را سرلوحه مذاکرات خود قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز همه ملت ایران می دانند تلاش های دولت برای حل مشکلات مردم به هیچ وجه کافی نبوده و تاکید می کنم دولت عزم خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کنار مجلس یازدهم بکار گیرد.

علیزاده در پایان اضهار کرد: این روزها مردم با دعوت شخص رییس جمهور که گفتند همه چیز را به بورس بسپارید از ورود به بازار سرمایه متضرر شده اند و رییس جمهور نیز سپس این میزبانی را رها کردند و ضلع اصلی این بازار را که مردم بودند فراموش کردند، این موضوع به هیچ وجه قابل بخشش نیست لذا انتظار می رود دولت عزم خود را به کار گرفته و خسارت‌های ایجاد شده برای مردم را جبران کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |