سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 122472 10:57 1399/09/11
دوره آموزش مجازی مدیریت دارایی های فیزیکی کشور پایان یافت

دوره آموزش مجازی مدیریت دارایی های فیزیکی کشور پایان یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دوره آموزش مجازی مدیریت دارایی های فیزیکی کشور پایان یافت

دوره آموزش مجازی مدیریت دارایی های فیزیکی کشور پایان یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مسعود صادقی اظهار داشت: دوره 66 ساعته آموزش مجازی مدیریت دارایی های فیزیکی، که با حمایت معاونت هماهنگی توزیع و مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع  شرکت توانیر و توسط شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی طی سه ماه برگزار گردید، با موفقیت پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: این دوره که طی سه ماه، از 23 شهریور ماه 1399 الی 5 آذر ماه 1399 زمان برد، بیش از 500 نفر از همکاران شرکت های توزیع نیروی برق، در 2 گروه آموزشی از سراسر کشور حضور یافتند.

مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر افزود: این دوره آموزشی در 44 جلسه سه ساعته برگزار شد و طی آن بیش از 33 هزار نفر ساعت مطلب آموزشی برای مخاطبان دوره که عمدتا مدیران، مدیران ارشد و کارشناسان شرکت های توزیع نیروی برق بودند، ارائه گردید.

وی خاطر نشان کرد: این دوره با 11 سرفصل آموزشی، در بردارنده جدیدترین و بروزترین مفاهیم علم مدیریت دارایی های فیزیکی بود که مورد استقبال بسیار بالای همکاران توزیع برق از سراسر کشور قرار گرفت.

صادقی تصریح کرد: مدیریت دارایی های فیزیکی ویژه مدیران ارشد، مدیریت انبار و قطعات یدکی، مدیریت هزینه چرخه عمر، مدیریت کار، تحلیل علل ریشه ای، سیستمهای پشتیبان در مدیریت دارایی های فیزیکی، مدیریت تغییر فرهنگ سازمانی، آموزش نگهداشت و طراحی مبتنی بر قابلیت اطمینان و ارائه تجربیات شرکت های توزیع نیروی برق مشهد و خراسان رضوی در استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی از اهم سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره بود.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر، اظهار داشت: امید است برگزاری این دوره، توانسته باشد باعث ایجاد فرهنگ سازمانی مدیریت دارایی ها در شرکت های توزیع نیروی برق شده و با پیشرفت این شرکت ها در این حوزه، شاهد افزایش بهره وری فعالیت های اجرایی و بهبود خدمت رسانی شایسته و با کیفیت به مردم در سطح کشور باشیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |