پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 176346 12:49 1401/01/24
ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغلی

ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغلی

ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «حجت‌الله عبدالملکی» در صفحه شخصی خویش در توئیتر نوشت: ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغل وزارت مردم در انتظار کارجویان است؛ درحالی که مدت کوتاهی از رونمایی می‌گذرد تا این لحظه نزدیک به ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ثبت شده است.

وی ادامه‌داد: سه‌هزار و ۳۷۶ کارفرمای حاضر در این سامانه نیز تاکنون بیش از ۱۰ هزار کارجو را مشغول به کار کرده‌اند.

عبدالملکی: ده‌ها هزار فرصت شغلی در سامانه جست‌وجوی شغلی در انتظار کارجویان است

نمای دانش / آموزش تخصصی شغل تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ پیشنهاد امروز

Yektanet: Vaccine

سامانه جست‌وجوی شغل به نشانی Https://shoghl.mcls.gov.ir و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است تا کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت‌های شغلی اعلامی خود یافته و نیروهای کار نیز اطلاعات خود مانند تحصیلات، مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند.

پیش از این وزیر کار اعلام کرده بود که این سامانه را از دی‌ماه اندازی کرده‌ایم تا گروه‌های کارفرمایان، کاریابی‌ها و کارجویان بتوانند به جذب نیروی کار بپردازند. اکنون ۳۰۰ هزار فرصت شغلی بارگزاری شده و آماده است و افراد جویای کار می‌توانند جذب بازار کار شوند. زمانی که صحبت از یک میلیون فرصت شغلی در سال می شود این امر با یکسری تسهیل‌گری‌ها امکان پذیر خواهد بود. در دولت مردمی سیزدهم فضای تولید بهتر شده است و امسال سال خوبی خواهد بود به گونه‌ای که بخش زیادی از اشتغال توسط کارفرمایان و کارآفرینان جذب خواهند شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |