جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 171505 13:42 1400/11/13
دلار کاهش یافت

دلار کاهش یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دلار کاهش یافت

دلار کاهش یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، افزایش برخی از سهام‌ها توانست قیمت‌های آتی معاملات آتی وال استریت را بالا برد که این مورد به نفع ارزهای حساس به ریسک از جمله دلار استرالیا و نیوزلند بود. یورو در ۱.۱۲ دلار ثابت‌تر به نظر می‌رسد و در یک شب، ۰.۳ درصد افزایش یافته است و از ۱.۱۱ دلار در ۲۰ ماهه هفته گذشته فاصله دارد.

 شکست بالای مقاومت ۱.۲۳ دلار به مقابله با روند نزولی اخیر کمک می‌کند. دلار پس از کاهش ۰.۴ درصدی در یک شب و دور شدن از بالاترین سطح هفته گذشته در ۱۱۵.۶۸ به ۱۱۴.۷۰ ین بازگشت. با این حال، به راحتی بالاتر از حمایت کلیدی در حدود ۱۱۳.۴۷ باقی می‌ماند. شاخص دلار با بازتاب این عقب‌نشینی به ۹۶.۲۷ کاهش یافت و از بالاترین سطح ۱۹ ماه اخیر خود یعنی ۹۷.۴۴ پایین آمد.

بازدهی ۱۰ ساله بریتانیا به سطوحی رسید که آخرین بار در اوایل سال ۲۰۱۹ پیش از افزایش نرخ بهره مورد انتظار بانک انگلستان در این هفته مشاهده شد و پوند پس از سه دوره افزایش به ۱.۳۵ دلار رسید و این نشان می‌دهد که فدرال رزرو تنها بانک مرکزی نیست که دلار را مهار می‌کند. در واقع، مقامات فدرال رزرو از صحبت‌های بازار که ممکن است ۵۰ واحد در ماه مارس افزایش یابد، عقب‌نشینی کرده‌اند.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس گفت: برای افزایش نرخ بهره در ماه‌های مارس، می و ژوئن بحث خواهد کرد اما از حرکت نیم امتیازی حمایت نمی‌کند.

گلترمن از کپیتال اکونومیکس عنوان کرد: بازار همچنان به نرخ بالای نرخ‌های آمریکا برای مهار تورم اهمیت نمی‌دهد. ما فکر می‌کنیم که نرخ نهایی در ایالات‌متحده که در حال حاضر در بازارهای پولی تنزیل می‌شود به صورت مطلق و هم نسبت به نرخ‌های معادل در سایر نقاط بسیار پایین است و این دلیل مهمی برای افزایش دلار خواهد بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |