پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 182310 13:40 1401/03/21
دلار در معاملات جهانی فرو ریخت

دلار در معاملات جهانی فرو ریخت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دلار در معاملات جهانی فرو ریخت

دلار در معاملات جهانی فرو ریخت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از مهر، ارزش دلار به دلیل آنکه معامله گران منتظر داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده بودند روند کاهشی به خود گرفت.

همچنین ارزش یورو پس از سقوط در روز پنجشنبه کمی افزایش یافت، اما در زیر سطح معاملاتی خود قبل از نشست بانک مرکزی اروپا باقی ماند.

به گزارش رویترز، شاخص دلار که عملکرد واحد پول آمریکا را در برابر سبدی از ارزهای اصلی اندازه گیری می‌کند، ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۰۳.۱۷ رسید، اما در طول هفته پس از اینکه نگرانی‌های رشد سرمایه گذاران را تشویق به جستجوی پناهگاه امن در دلار کرد، همچنان بالا باقی ماند..

یورو پس از اینکه در اوایل جلسه به ۱.۰۶۱۱ دلار رسید، با ۰.۲ درصد افزایش به ۱.۰۶۳۱ دلار رسید که پایین‌ترین سطح از ۲۳ می از ۲۳ می‌باشد.

دیروز پس از یک جلسه پرنوسان در مورد بیانیه بانک مرکزی اروپا، یورو در برابر دلار ۰.۹۲ درصد کاهش یافت.

دلار برخی از افزایش‌های اخیر خود را در برابر ین ژاپن از دست داد و با ۰.۳% کاهش به ۱۳۳.۹۴ ین رسید، اما در روز پنجشنبه در محدوده بالاترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته در ۱۳۴.۵۵ ین باقی ماند. کرون نروژ رشد کرد و آخرین بار با ۰.۲ درصد افزایش در برابر یورو به ۱۰.۱۷۶ رسید.

دلار استرالیا حساس به ریسک نیز با ۰.۳ درصد افزایش به ۰.۷۱۱۹ دلار رسید، اما تحت تأثیر کاهش بازارهای سهام، در این هفته ۱.۲ درصد کاهش یافت.

پوند انگلیس اندکی کاهش یافت و به ۱.۲۴۸۱ دلار رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |