پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 7866 14:34 1393/09/18
دفتر موسیقی ارشاد:  «جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران» غیرقانونی‌ست

دفتر موسیقی ارشاد: «جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران» غیرقانونی‌ست

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دفتر موسیقی ارشاد:  «جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران» غیرقانونی‌ست

دفتر موسیقی ارشاد: «جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران» غیرقانونی‌ست

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

       گروهی با راه‌اندازی سایت اینترنتی به نشانی: www.music.festival.ir اقدام به دریافت آثار موسیقی و اطلاعات گروه‌ها باعنوان "جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران" نموده‌اند. دفتر موسیقی صدور مجوز برای این جشنواره را تکذیب کرد.

دفتر موسیقی وزارت ارشاد با انتشار اطلاعیه‌ای؛ جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران را فاقد مجوز ازسوی وزارت ارشاد دانست و از شاکیان این جشنواره خواست تا شکایات و مستندات خود را به این دفتر ارسال کنند.

به گزارش ایلنا؛ متن اطلاعیه دفتر موسیقی به شرح زیر است:

اخیرا" برخی از شرکت‌ها و موسسات، بدون اخذ مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اقدام به درج اطلاعیه برگزاری جشنواره‌های موسیقی، استودیوهای ضبط موسیقی، جذب سرمایه‌گذاری و تولید آلبوم برای خوانندگان و سایر فعالیت‌های مربوط به حوزه موسیقی کرده‌اند. درصورت انجام اینگونه فعالیت‌های غیرقانونی، این دفتر مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

درا ین راستا گروهی با راه‌اندازی سایت اینترنتی به نشانی: www.music.festival.ir اقدام به دریافت آثار موسیقی و اطلاعات گروه‌ها باعنوان "جشنواره موسیقی سنتی و فولکلور ایران" نموده‌اند. برگزارکننده این برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محل برگزاری تالار وحدت و برج میلاد ذکر شده است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تکذیب صدور هرگونه مجوز برای جشنواره مذکور از کسانی که شکایت و اعتراضی نسبت به جشنواره فوق دارند؛ تقاضای می‌کند شکایات و مستندات خود را به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت، روابط عمومی دفتر موسیقی ارائه دهند



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |