پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 6504 15:39 1393/08/13
دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس:  وزرای خارجه، صنعت و اقتصاد به مجلس می‌روند

دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس: وزرای خارجه، صنعت و اقتصاد به مجلس می‌روند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس:  وزرای خارجه، صنعت و اقتصاد به مجلس می‌روند

دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس: وزرای خارجه، صنعت و اقتصاد به مجلس می‌روند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

2 فقره سؤال علی ایران‌پور نماینده مبارکه و نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از وزیر امور اقتصادی و دارایی

،سؤالات سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر صنعت، معدن و تجارت و سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات و عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه هفته آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

دستور کار جلسات علنی مجلس از روز یکشنبه ۱۸تا روز چهارشنبه ۲۱آبان ماه ۹۳اعلام شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح الزام سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب ۱۳۸۶بر اساس دوسال آخر بیمه‌پردازی سنوات ارفاقی آنان را در دستور کار خود دارند.

همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در موردطرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در موردلایحه‌ اصلاح قانون مالیات‌های‌ مستقیم‌ و اصلاحات بعدی‌ آن در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

گفتنی است بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکتهای تعاونی روستایی (اعاده ‌شده ‌از مجمع تشخیص مصلحت نظام) و بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی و گزارش شوردوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |