سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13708 13:26 1394/04/07
دسترسی مردم به خدمات مخابراتی دچار خلل شده است

دسترسی مردم به خدمات مخابراتی دچار خلل شده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دسترسی مردم به خدمات مخابراتی دچار خلل شده است

دسترسی مردم به خدمات مخابراتی دچار خلل شده است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نگرانی بزرگ دولت ازکیفیت، بقای سرویس ها و تداوم خدمات مخابراتی به مردم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن انتقاد از تعلل شرکت مخابرات ایران در سرمایه گذاری در امور زیرساخت ها، گفت: ما درآستانه یک نگرانی بسیار بزرگ برای دگردیسی مد نظرمان در شرکت مخابرات هستیم.

نصرالله جهانگرد در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به گذشت حدود پنج سال از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده از سوی شرکت مخابرات ایران در زیرساخت ها در این چند سال کافی نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه، هم اکنون حوزه دسترسی مردم به خدمات شرکت مخابرات ایران از جمله تلفن ثابت در بسیاری از نقاط کشور دچار خلل شده است، علت این مساله را عدم سرمایه گذاری این شرکت در امور زیرساخت های عنوان کرد.

نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، افزود: در این خصوص بحث هایی بین وزارت ارتباطات و باقی سهامداران مخابرات وجود دارد که اثرات آن در رسانه ها دیده می شود.

وی در عین حال با بیان آنکه، بخش هایی از مطالب عنوان شده در رسانه ها صحیح نیست و بصورت نیمه گفته شده، افزود: اجازه دهید به دور از بحث های رسانه ای ما بتوانیم با همفکری با دوستان در باقی بخش های سهامداری، تصمیم عاقلانه ای برای ارتقا کیفیت خدمات مخابرات قابل ارائه به مردم اتخاذ نماییم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: ما نگران کیفیت، بقای سرویس ها، گستردگی، یکپارچگی و تداوم خدمات مخابراتی به مردم هستیم و وظیفه دولت است که از حقوق و منافع مردم مراقبت کند.

جهانگرد افزود: به طور طبیعی برای این کار نیز به طور حتم نظراتی داریم و برخورد خواهیم کرد و رگولاتوری نیز در چارچوب سیاست هایی که وزارتخانه اعلام می کند نظرش را در خصوص مسائل مابین وزارتخانه و شرکت مخابرات ایران اعلام خواهد کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |