پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 181683 08:28 1401/03/12
در صنعت بیمه سرمایه انسانی مهمتر از ابزارهای الكترونیكی است

در صنعت بیمه سرمایه انسانی مهمتر از ابزارهای الكترونیكی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
در صنعت بیمه سرمایه انسانی مهمتر از ابزارهای الكترونیكی است

در صنعت بیمه سرمایه انسانی مهمتر از ابزارهای الكترونیكی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجید بهزادپور که در نشست مجمع مدیران کل منابع انسانی سخن می گفت با تسلیت به بازماندگان حادثه تاسف آور آبادان و همچنین اعلام این مطلب افزود: مقاوم سازی ساختمان های کشور نوعی مدیریت ریسک است و صنعت بیمه برای تحقق این امر با تمامی توان فنی و قابلیت حرفه ای خود در کنار دولت و مردم ایستاده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در این راستا اظهار داشت: بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی و توانمندی های کشور می تواند در کنترل بحران های اینچنینی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

وی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه و با اشاره به ریسک های قابل تامل کشور و تعهد این صنعت در قبال آن اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه این ظرفیت را دارد که برخی مشکلات را در عرصه اقتصادی در کنار سایر دستگاههای مرتبط برطرف کند. 

وی با تاکید بر ضرورت دانش افزایی و تخصص گرایی در صنعت بیمه اظهار داشت: تقویت سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروی متخصص و برپایی دوره های آموزشی متناسب با نیازهای روز و تاکید بر موضوع جانشین پروری می تواند صنعت بیمه را در مسیر توسعه فعال نماید.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به اهمیت بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی در فرایند توسعه، خاطرنشان کرد: ابزارهای الکترونیکی و تکنولوژی های نوین هیچگاه تهدیدی برای سرمایه انسانی به شمار نمی روند و سرمایه های انسانی همچنان پیشتاز صنعت بیمه به حساب می آیند.

مجید بهزادپور از مجمع مدیران کل منابع انسانی و امور اداری به عنوان نهادی اثربخش یاد کرد و گفت: آشنایی مدیران سرمایه های انسانی با ظرفیت های عظیم صنعت بیمه می تواند اثرات مثبت و برکات قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

وی در پایان با قدردانی از حضور مدیران کل حوزه منابع انسانی در بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد که فرآیند، آموزش و تامین نیروی انسانی متخصص با جدیت بیشتری دنبال شود.

شایان ذکر است در این نشست، ذبیح الله سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با تقدیر از میزبانی بیمه مرکزی به تشریح آخرین تحولات حوزه مدیریت و منابع پرداخت و سپس با طرح دستور جلسه، نشست رسمی آغاز شد.

گفتنی است در این نشست، حمید رضا مهدوی  عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و تنی چند از مدیران کل توسعه منابع انسانی به طرح دیدگاه های خود پرداختند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |