جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 13378 13:55 1394/03/27
در اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی صورت می ‌گیرد:   فعالیت ۳۰ مبلغ در همدان در ماه رمضان

در اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی صورت می ‌گیرد: فعالیت ۳۰ مبلغ در همدان در ماه رمضان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
در اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی صورت می ‌گیرد:   فعالیت ۳۰ مبلغ در همدان در ماه رمضان

در اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی صورت می ‌گیرد: فعالیت ۳۰ مبلغ در همدان در ماه رمضان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیرکل اوقاف همدان از فعالیت بیش از ۳۰ مبلغ بومی و اعزامی از استان قم در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان در همدان خبر داد.              

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت ‌الاسلام رضا حاجی ‌زین ‌العابدینی از برگزاری طرح «نشاط معنوی» در تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: ۱۹ مبلغ اعزامی از استان قم و ۱۱ مبلغ بومی در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان به بقاع متبرکه استان همدان اعزام می ‌شوند.

وی افزود: یکی از برنامه ‌های اداره کل اوقاف استان همدان در طرح «ضیافت الهی» و «نشاط معنوی» اعزام مبلغ و حضور روحانیون در امامزادگان و بقاع متبرکه جای جای استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی ایستگاه‌ های پاسخگویی به مسائل و احکام دینی در سطح بقاع متبرکه خبر داد و تصریح کرد: گفتمان دینی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره کودک و نوجوان، ایستگاه همه واقف باشیم، تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و تبلیغ چند رسانه ‌ای در غرفه‌ های در طرح بیان شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» به‌ منظور تقویت باورهای دینی و تبیین فلسفه روزه ‌داری در ماه مبارک رمضان بین عموم مردم، اجرای صحیح نیات واقفان مختص این ماه، در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی ‌سازی اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان در قالب برنامه‌ های مدون و کامل فرهنگی ـ قرآنی و روشنگری نسبت به انحرافات در سطح جامعه برگزار می ‌شود.

زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان و فصل تابستان فرصتی خوبی برای ارتباط روحانیون و مبلغان دینی با نسل جوان است تا علاوه بر ترویج فرهنگ دینی، فرهنگ وقف را به خوبی در جامعه پایه‌ریزی کرده و به ترویج سنت حسنه وقف بپردازند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |