شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 19300 16:29 1394/08/29
خوزستان در خبرها ۳۰ آبان ۹۴

خوزستان در خبرها ۳۰ آبان ۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
خوزستان در خبرها ۳۰ آبان ۹۴

خوزستان در خبرها ۳۰ آبان ۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

افتخار فرج اهواز-خبرنگار جهان اقتصاد khozestan@jahaneghtesad.com

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از آب و برق خوزستان

اهتمام سازمان آب و برق خوزستان در اجرای پروژه‌‌های آب‌رسانی و تأمین آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر قابل تقدیر است. در جلسه شورای اداری شهرستان دشت آزادگان "جاسم مجیدی پور" فرماندار این شهر در جمع مسئولان و مدیران دستگاه‌‌های اداری و نظامی گفت: اهتمام سازمان آب و برق خوزستان در اجرای پروژه‌‌های آب‌رسانی به شهرهای دشت آزادگان و تامین آب با کیفیت مطلوب تر برای مردم عزیز این منطقه قابل تقدیر است.

حل مشکل آب‌شرب روستاهای سبزآب و کهنک دزفول

روستاهای سبزآب و کهنک دزفول بدلیل خشکسالی و افت سطح آب چاه دچار مشکل تامین آب شرب شده بودند که با حفر چاه جدید تأسیسات سبزآب مشکل این روستاها حل شد. مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک گفت: این روستاها از توابع بخش چغامیش هستند که بدلیل خشکسالی و افت شدید سطح آب چاه قبلی و ریزش جداره دچار مشکلاتی برای تامین آب شرب شده بودند لزا برای رفع مشکل آب شرب این روستاها با دستور مدیرعامل شرکت حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب در دستور کار قرار گرفت.

 بکارگیری روزآمدترین دستگاه سیمان‌زنی چاه‌‌های نفت و گاز در شرکت ملی حفاری ایران

با انجام تغییرات اساسی و ارتقا کیفی سیستم‌‌های یک دستگاه  سیمان‌زنی، این تجهیز در ردیف روزآمدترین دستگاه‌‌های پمپ تراک بخش خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران قرار گرفت. رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: این دستگاه به همت متخصصان و کارشناسان این واحد برای نخستین بار در این سطح بازسازی و ارتقای کیفیت یافته و همانند جدیدترین دستگاه‌ها از این نوع وارد چرخه عملیات میدانی شده است. مهندس علی نجمی مقدم افزود: به‌روزرسانی این دستگاه در سطحی صورت گرفته که آن را با جدیدترین پمپ تراک‌‌های مورد استفاده در شرکت‌‌های بزرگ حفاری در جهان قابل رقابت می‌سازد.

برگزاری جلسه هم اندیشی کارکنان  HSE شرکت کارون

اولین نشست هم‌اندیشی کارکنان HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون کارکنان با هدف تبادل نظر در خصوص مسائل فنی و پرسنلی برگزار شد. رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، گفت: هدف از برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی کارکنانHSE، تشریح اهمیت نقش تک‌تک کارکنانHSE  در پشتیبانی از عملیات تولید نفت و گاز، تبادل تجربه و ارایه نظرات کارشناسی با استفاده از خرد جمعی کارکنان بوده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |