جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 153563 14:39 1400/06/20
خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

همزمان با روز جهانی خیریه و نیکوکاری، خدمات درمانی کلیه بیماران در مجتمع درمانی خیریه شهرستانی به نیم بها انجام شد.
محمد امین بختیاری، رئیس مجتمع درمانی خیریه شهرستانی این مجتمع که دارای بخش های مختلف دندانپزشکی، روانپزشکی، بیماریهای داخلی، زنان و زایمان، اطفال و … هست در این رابطه گفت: ما امسال با توجه به شرایط ویژه کشور و تبعات شیوع کرونا، به مناسبت روز جهانی خیریه اقدام به عرضه خدمات درمانی نیم بها برای از مراجعه کنندگان کردیم و 380 نفر در این روز از این خدمات استفاده کردند.
وی با بیان اینکه مجتمع درمانی شهرستانی از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر تعدادی از خانواده های آسیب پذیر را تحت پوشش دارد افزود: ما در مناسبت های مختلف از این خانواده ها حمایت می کنیم بر همین به مناسبت روز جهانی خیریه نیز به آنها سبد کالا و کارت هدیه اهدا کرد.
بختیاری تصریح کرد: همچنین ما موفق شدیم به همین مناسبت کلیه امور درمانی 100 نفر از کودکان تحت پوشش بهزیستی را انجام دهیم و ضمن حضور در مراکز واکسیناسیون با اهدای گل و کارت هدیه از خدمات کادر درمان قدردانی کنیم.
رئیس مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی همچنین از خیرین سراسر کشور دعوت کرد تا با مشارکت در فعالیت های این مجتمع به توسعه خدمات آن در بخش های فرهنگی ، اشتغالزایی و … کمک کنند.
گفتنی است قسمت مددکاری این مجتمع برای درمان خدمت رسانی ….. به مستمندان خدمات ارائه میدهد. در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ خانوار تحت پوشش مجتمع خیریه ما هستند که نه تنها تمام امور درمانی شان رایگان انجام می شود بلکه با اهدای سبد کالا و کارت هدیه از آنها حمایت می شود.
مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی در میدان سپاه – خیابان برادران شهید باباخانلو کوچه شهید شایگان – تلفن : ۷۷۵۶۲۵۲۲ واقع شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |