سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 112119 14:37 1399/06/20
حمایت وزارت جهاد کشاورزی از فرآوری زعفران

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از فرآوری زعفران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
حمایت وزارت جهاد کشاورزی از فرآوری زعفران

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از فرآوری زعفران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشستی که امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور) با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و برخی از صادرکنندگان و زعفران کاران پیرامون حل مشکلات و مسائل زعفران کاران در کشور برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره جلوگیری از خام فروشی محصولات داخلی، وزارت جهاد کشاورزی از فرآوری زعفران پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: بر این اساس از بانک کشاورزی خواسته‌ایم تا در کنار هر کشاورزی که می‌خواهد فرآوری محصولات خود را انجام دهد، قرار گرفته و به روش‌های مختلف از آنها حمایت کند.

خاوازی بیان کرد: طی مذاکراتی که با علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما داشته‌ایم، اعلام آمادگی کرده‌اند تا در ۱۴ شبکه تلویزیونی برون مرزی در قالب ۳۲ زبان، محصولات داخلی را به دنیا معرفی کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به انتقاد صادرکنندگان به محدودیت‌های صادراتی گفت: اوایل هفته آینده می توانیم در نشستی با صادرکنندگان بحث ممنوعیت‌ها و محدودیت ها را بررسی کنیم، اما از صادرکنندگان می‌خواهیم تا با استفاده از ارز حاصل از صادرات خود، نهاده های دامی را به کشور وارد کنند و اینگونه بخشی از مشکلات این وزارتخانه و کشاورزان نیز رفع خواهد شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد: در بحث فروش و صادرات ۶۰ تن زعفران در این نشست نظریه جامع و کاملی ارائه نشد، بنابراین در صورت ارائه یک پکیج آماده آن را بررسی خواهیم کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |