پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 166913 14:13 1400/10/05
حراج فرش و گلیم‌های دستبافت توسط سازمان اموال تملیکی

حراج فرش و گلیم‌های دستبافت توسط سازمان اموال تملیکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
حراج فرش و گلیم‌های دستبافت توسط سازمان اموال تملیکی

حراج فرش و گلیم‌های دستبافت توسط سازمان اموال تملیکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «سید عبدالمجید اجتهادی» روز یکشنبه در حاشیه این حراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش کارشناسی این تعداد تخته فرش دستباف ۶۸ میلیارد ریال است.

وی افزود: این حراج به صورت تک فروشی و خرده فروشی انجام می‌شود و شاهد استقبال خوب متقاضیان بوده‌ایم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به نخستین حراج الکترونیکی، گفت: همانگونه که وزیر امور اقتصادی و دارایی وعده داده بود فرایند این حراج در ۱۱ دی‌ماه آغاز می شود و شرکت کنندگان می‌توانند در سامانه حراج ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در این حراج، لوازم خانگی به فروش می‌رسد و علاقمندان بعد از ثبت نام در این حراج می‌توانند لیست کالا و تصاویر آن را مشاهده کنند.

اجتهادی از برگزاری مزایده الکترونیکی ۲۵۳ اموال منقول خبر داد و گفت: این مزایده به طور اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت در اوایل دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: ساعت هشت صبح روز دوشنبه (ششم دی ماه)  اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۱۲ دی‌ماه) خواهد بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند از این رو شرکت کنندگان جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد می‌توانند به پایگاه اینترنتی مزایده الکترونیک دولت مراجعه کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |