سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6269 13:40 1393/08/06
جهانگیری: مهم ترین برنامه دولت اصلاح فضای کسب و کار است

جهانگیری: مهم ترین برنامه دولت اصلاح فضای کسب و کار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جهانگیری: مهم ترین برنامه دولت اصلاح فضای کسب و کار است

جهانگیری: مهم ترین برنامه دولت اصلاح فضای کسب و کار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون اول رییس جمهوری گفت: مهمترین سیاست دولت در مقطع فعلی این است که فضای کسب و کار به نحوی اصلاح شود تا بخش خصوصی بتواند با آرامش و سرعت بیشتری فعالیت کند

.به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از سه کارخانه شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه استان مرکزی این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

وی درباره برنامه های دولت برای تسهیل در سرمایه گذاری اظهار داشت: بخش خصوصی باید محور توسعه اقتصادی در کشور باشد، ما باید موانع پیش روی بخش خصوصی را برطرف کنیم تا بخش خصوصی با نشاط بیشتری وارد سرمایه گذاری و تولید شود.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: کشور در مقطع فعلی به دلیل تعداد زیادی جوان تحصیلکرده و خواهان اشتغال، نیازمند سرمایه گذاری ها در بخش صنعت و خدمات است که تصور می کنیم این کار از بخش خصوصی برمی آید.

جهانگیری به سفر یکروزه خود به استان مرکزی اشاره و اضافه کرد: امروز فرصتی دست داد تا با فعالان بخش خصوصی در استان مرکزی جلسه ای داشته باشیم و مشکلات آنها را شنیده و موانع پیش رو را حل کنیم.

وی گفت: این سفر، فرصت مناسبی است تا با مدیران و مسوولان استان گفت و گو داشته باشیم و از بخش های صنعتی نیز بازدید کنیم.

به گزارش ایرنا، جهانگیری را در این سفر یکروزه محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران استانی و برخی نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، همراهی می کنند.

معاون اول رییس جمهوری در ابتدا با ورود به شهرک مامونیه در شهرستان زرندیه از یک کارخانه صنعتی بازدید به عمل آورد و دو کارخانه فولاد هیربد و شرکت کلون را افتتاح کرد.

بهره برداری از پل روگذر اراک، برگزاری نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی و شرکت در جلسه شورای اداری استان مرکزی از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر خواهد بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |