سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14940 15:33 1394/08/04
جمع آوری دکل همراه اول با چاشنی خشونت!

جمع آوری دکل همراه اول با چاشنی خشونت!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جمع آوری دکل همراه اول با چاشنی خشونت!

جمع آوری دکل همراه اول با چاشنی خشونت!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

اقدام عوامل شهرداری منطقه یک تهران برای جمع آوری آنتن b.t.s تلفن همراه

گروه امورزیربنایی -Infrastructures@jahaneghtesad.com

پیش از ظهر روز دوشنبه عوامل شهرداری منطقه یک تهران، آنتن های B.T.S همراه اول در منطقه اختیاریه را جمع آوری کردند.

براساس آنچه خبرگزاریها مخابره کردند، عوامل شهرداری منطقه یک بعد از استقرار در یکی از خیابان های اختیاریه با استفاده از جرثقیل نسبت به جمع آوری این تجهیزات اقدام کردند.هنگام جمع آوری تجهیزات آنتن های B.T.S همراه اول واقع در این منطقه تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در محل حضور داشتند.

عوامل شهرداری منطقه یک، دلایل جمع آوری این تجهیزات را درخواست ساکنان محلی عنوان کرده و اعلام کردند از کمیسیون ماده 100 حکم در اختیار دارند.

تعجیل در جمع آوری تجهیزات و پایین آوردن این آنتن ها سبب وارد شدن و آسیب دیدن برخی از درختان حاشیه خیابان و آسفالت شده بود البته این در حالی است که عوامل شهرداری اجازه عکاسی و فیلمبرداری از جمع آوری آنتن ها را نمی دادند و حتی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ها درخواست کردند که عکس های گرفته شده را از حافظه دوربین ها و تلفن های همراه خود پاک کنند با این حال عکس هایی نیز از این اتفاق منتشر شده است.

ماموران شهرداری درحالی مبادرت به جمع آوری آنتن ها کردند که یک مقام آگاه به خبرنگار جهان اقتصاد گفت: برای قطع این آنتن ها تنها کافی بود تجهیزات گیرنده را در زمان کوتاهتری از دکل جدا کنند و دیگر نیازی به جمع آوری دکل نبود.

این منبع آگاه گفت: درحالی که ماموران شهرداری مدعی بودند که درب ساختمان باز بوده است اما بنابر اطلاعات رسیده آنها با شکستن در ساختمان اقدام به ورود کرده اند. یکی از کارکنان همراه اول درخصوص اقدام ماموران شهرداری درجمع آوری این آنتن بدون هماهنگی با صاحب خانه به ایرنا، گفت: شهرداری منطقه یک کل دکل را بدون هماهنگی با صاحب خانه جمع آوری کردند در حالی که می توانستند فقط تجهیزات آن را جدا سازند و به بقیه اموال شرکت خسارت وارد نکنند.

گفتنی است اگرچه شهرداری براساس حکم ماده 100 اقدام به جمع آوری آنتن کرده است اما براساس قانون، ماموران قبل از اقدام موظف به ارایه اخطار بوده اند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |