جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 177890 15:01 1401/02/10
جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌ اعلام شد

جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌ اعلام شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌ اعلام شد

جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌ اعلام شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از فارس، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق کشور اظهار داشت: خوشبختانه شبکه در شرایط پایدار قرار دارد و برق همه مشترکان بدون مشکل در حال تامین است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمار رشد مصرف برق در سال  جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری مصرف برق مشترکان در همه بخش‌ها 2.12 درصد رشد را تجربه کرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه برق صنایع در سال جاری به طور کامل تامین شده است، اضافه کرد: در سال جاری تاکنون نه تنها همه نیاز صنایع تامین شده بلکه برق ارسالی به مشترکان صنعتی نسبت به سال گذشته 10.5 درصد رشد کرده است.

* جزئیات ساعات اوج بار در اردیبهشت‌

رجبی مشهدی با اشاره به ثبت بیشترین میزان مصرف برق در سال 1401 گفت: اوج بار سال 1401 تا این لحظه در تاریخ 7 اردیبهشت ماه به میزان 44 هزار و 617 مگاوات به ثبت رسیده است.

سخنگوی صنعت برق در بیان ساعت اوج بار مصرف برق گفت: در حال حاضر که در فصل غیر گرم قرار داریم، ساعت اوج بار مصرف برق از ساعت 19 تا 23 شب است که در این ساعات از مشترکان خانگی تقاضا داریم نسبت به صرفه جویی و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف اقدام کنند.

وی در بیان ساعات کم باری و میان باری فصل غیر گرم گفت: در حال حاضر از ساعت 23 تا 7 صبح ساعت کم‌باری است که مصرف برق در این ساعات مشمول تشویق در قبوض خواهد شد و به دنبال آن از ساعت 7 صبح تا 19 نیز ساعات میان‌باری است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |