جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3534 12:53 1393/04/28
جرج کلونی سراغ مافیای مواد رفت

جرج کلونی سراغ مافیای مواد رفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جرج کلونی سراغ مافیای مواد رفت

جرج کلونی سراغ مافیای مواد رفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نویسنده مجموعه "آناتومی گری" مسئولیت نوشتن فیلمنامه اقتباسی فیلم جدید کلونی را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش مهر به نقل از د رپ، دبورا کان که مدت زیادی به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده مشاور در سریال "Grey's Anatomy" محصول شبکه ای‌بی‌سی فعالیت می‌کرد، به عنوان نویسنده فیلمنامه فیلم جدید "کورونادو های" محصول کلمبیا پیکچرز انتخاب شده است.
جرج کلونی و گرنت هسلاف از طریق کمپانی تهیه خودشان یعنی اسموک‌هاوس با همکاری دیوید کلاوانز مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.
فیلم "کورونادو های" بر اساس مقاله‌ای از جاشوآ بیرمن ساخته خواهد شد و او همان نویسنده‌ای است که مقاله‌اش برای مجله وایرد مبنای ساخت فیلم برنده جایزه اسکار "آرگو" شد (که کلونی و هسلاف به همراه بن افلک آن را تهیه کردند).
مقاله بیرمن درباره کورونادو که اولین بار در آتاویست به چاپ رسید، داستان یک معلم هیپی را تعریف می‌کند که در شهر ساحلی خواب‌آلود کورونادوی کالیفرنیا زندگی می‌کند. این معلم همراه چند نفر از دانش‌آموزان دبیرستانش تصمیم می‌گیرد با شنا کردن و استفاده از تخته اسکی از مکزیک ماریجوانا وارد کشور کند. از همین شروع ساده، یکی از بزرگترین امپراتوری‌های مواد مخدر دهه ۱۹۷۰ به وجود آمد که در نهایت توسط سازمان مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده سرنگون شد.
کان مسیر حرفه‌ای فیلمنامه نویسی خود را به عنوان یکی از نویسنده‌های "وست وینگ" شروع کرد و حتی موفق به دریافت یک جایزه دبلیو‌جی‌ای نیز شد. او همچنین مسئولیت نوشتن یکی از بازنویسی‌های "بیش از حد بزرگ برای شکست" را برای شبکه اچ‌بی‌او و کرتیس هانسون کارگردان بر عهده داشت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |