چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 173529 08:10 1400/12/05
جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد، جواد اسماعیلی در خصوص چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ بیان داشت: دفترچه این آزمون در ۲۷ بهمن ماه منتشر شد و زمان اتمام ثبت نام در این دوره از آزمون استخدامی از روز دوشنبه ۲ اسفند به روز جمعه ۶ اسفند تغییر یافت.

وی افزود: متقاضیان اشتغال در وزارت جهاد کشاورزی می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص میزان و چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی کشور، گفت: تمام تلاش ما و سایر دست‌اندرکاران در این وزارتخانه بر این امر استوار بوده که در این آزمون بتوانیم با رعایت دو اصل شایسته‌گزینی و عدالت‌محوری در جذب و استخدام، زمینه‌های حضور جوانان متخصص، خلاق و متعهد به مبانی توسعه ایرانی اسلامی را فراهم آوریم.

وی اظهار امیدواری کرد؛ پس از اعلام نتایج آزمون شاهد تحول و تحرک روزافزون در کلیه بخش‌های وزارتخانه در اقصی نقاط کشور باشیم.

اسماعیلی در خصوص میزان سهمیه اختصاص یافته به وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته از مجموع ۲۲۸۸ نفر سهمیه جذب در نظر گرفته شده، برای ستاد وزارت و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها ۱۰۰۰ نفر، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ۸۶۰ نفر، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ۳۰۰ نفر، سازمان دامپزشکی ۹۰ نفر، سازمان امور اراضی ۸ نفر و شرکت شهرک‌های کشاورزی ۳۰ نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، با توجه به میزان خروجی نیروها ناشی از بازنشستگی و اضافه شدن وظایف و ماموریت‌ها این سهمیه پاسخگوی نیازهای متنوع نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی نیست، اما گام امیدبخشی است که در دولت انقلابی و مردمی برداشته شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |