جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 14271 15:45 1394/04/30
ثبت نام و جانمایی دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران آغازشد

ثبت نام و جانمایی دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران آغازشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ثبت نام و جانمایی دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران آغازشد

ثبت نام و جانمایی دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران آغازشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران:

گروه بازار: ثبت نام و جانمایی غرفه ها در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران از تاریخ 29 تیرماه جاری آغاز شد.

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، "دومین نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری ایران" به همت کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاریخ 27 الی 29 مرداد ماه در محل نمایشگاهی مرکز آفرینش‌ها واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه همچون دوره گذشته، با هدف اشاعه فرهنگ امنیت اطلاعات، معرفی توانمندی‌های جامعه فناوری اطلاعات و تحت سه محور شامل محصولات داخلی و خارجی امنیت اطلاعات، خدمات و سرویس‌های امنیت اطلاعات، آموزش و آگاهی‌‌رسانی در حوزه امنیت برگزار می شود.

شروط لازم شرکت ها برای حضور در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران، عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و همچنین ارائه محصول و یا خدمات امنیت اطلاعات مطابق با محورهای نمایشگاه است.

از دیگر شرایط برای اخذ غرفه ها می توان به مواردی همچون عضویت در شورای عالی انفورماتیک (در شاخه امنیت) یا برخورداری از مجوز یکی از سازمان های بالادستی در حوزه امنیت نظیر مجوز نظام ملی امنیت اطلاعات و یا ارائه نامه رسمی نمایندگی یکی از فروشندگان تامین کنندگان داخلی و یا خارجی در حوزه امنیت اطلاعات اشاره کرد.

از جمله خدمات و محصولاتی که در دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ارائه خواهد شد می توان به مواردی همچون خدمات و محصولات در حوزه های امنیت زیرساخت، ارتباطات و اطلاعات ، سیستم ‌های مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)

مرکز عملیات امنیت (SOC)،گروه واکنش هماهنگ رخداد (CERT) و سیستم‌های فیلترینگ Filter Web)(Web) Application Firewall) اشاره کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از تمام شرکت های فعال در حوزه امنیت اطلاعات دعوت می کند با توجه به محدودیت مکانی در این نمایشگاه و به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر، هرچه سریع تر اقدام به ثبت نام کرده وفضای مورد نیاز خود را اعلام کنند. بدیهی است اولویت اختصاص فضا با شرکت هایی است که سریع تر ثبت نام کرده اند

متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه تنها تا 25 مردادماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت نمایشگاه با آدرس icsec.ir و یا تماس با دبیرخانه برگزاری نمایشگاه(66517510- 66553347) ثبت نام قطعی کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |