سه شنبه 29 اسفند، 1402

کدخبر: 4 12:48 1392/05/30
تماس با روزنامه جهان اقتصاد

تماس با روزنامه جهان اقتصاد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تماس با روزنامه جهان اقتصاد

تماس با روزنامه جهان اقتصاد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

برای تماس با روزنامه جهان اقتصاد راه‌های متفاوتی وجود دارد:

اول: ارسال ایمیل به نشانی: info@jahaneghtesad.com است. ایمیل‌هایی که به این نشانی ارسال شده باشد از سوی مدیر روابط عمومی روزنامه بررسی شده و مورد اقدام قرار می‌گیرند و در صورت لزوم به مرجع مربوط به آن در داخل روزنامه ارجاع داده می شوند. اگر این ایمیل‌ها نیاز به پاسخ داشته باشند حتما از سوی مدیر روابط عمومی روزنامه به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

دوم: تماس تلفنی با روزنامه جهان اقتصاد از طریق تلفن پنچ رقمی ۸۷۱۷۶-۰۲۱ امکان‌پذیر است. همه قسمت‌‌‌‌‌های روزنامه از طریق همین شماره تلفن پذیرای تماس‌های خوانندگان روزنامه هستند. شما در هنگام تماس با این تلفن ابتدا توسط یک پیام ضبط شده برای ارتباط با قسمت مربوطه راهنمایی می‌شوید. برای تماس‌های بعدی کافی است تلفن داخلی قسمت و یا شخص مورد نظر خود را بعد از برقراری تماس وارد کنید و بلافاصله با او صحبت کنید.

سوم: سومین راه تماس با جهان اقتصاد، ارسال نمابر است هر پیامی را می‌توانید به شماره تلفن ۸۸۸۲۲۹۱۰-۰۲۱ ارسال کنید تا به قسمت مربوطه ارجاع داده شود. کافی است در متن پیام شما قسمت مربوطه و یا شخص گیرنده معین شده باشد.

چهارم: برای ارسال نامه و یا هر بسته‌ای به روزنامه جهان اقتصاد هم نشانی پستی روزنامه بهترین راه است نامه‌ها و یا بسته‌های خودتان را به نشانی ایران، تهران، کد پستی: ۱۵۷۳۷۴۶۵۱۳، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، کوچه گوهر درخشان، شماره ۷ ارسال کنید. این نشانی همین طور برای مراجعه حضوری شما هم کاربرد دارد. اگر نیاز به مراجعه حضوری دارید، آن را به خاطر بسپارید.

ارسال پیام کوتاه هم از راه‌های ارتباط با روزنامه جهان اقتصاد می‌باشد: برای این کار دو شماره در نظر گرفته شده است: شماره ۰۹۳۵EQTESAD که همان شماره (۰۹۳۵۳۷۸۳۷۲۳) می‌باشد از شبکه ایرانسل و شماره ۸۷۱۷۷۰۰۰-۰۲۱ از شبکه تلفن ثابت (آشنای اول) برای دریافت پیام‌های کوتاه شما اختصاص پیدا کرده است. ارسال پیامک به هرکدام از این شماره‌ها از تمامی تلفن‌های ثابت و سیار امکان‌پذیر است.

برای تماس مستقیم از طریق پست الکترونیک (ایمیل) با دبیران بخش های مختلف روزنامه از ایمیل های زیر استفاده نمایید:

 بخش فرهنگ:

farhang@jahaneghtesad.com

بخش اقتصاد:

eghtesad@jahaneghtesad.com

بخش هفت جهان:

۷jahan@jahaneghtesad.com

بخش زندگی:

 zendegi@jahaneghtesad.com بخش آگهی ها: 

ads@jahaneghtesad.com

بخش مالی:

mali@jahaneghtesad.com



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |