پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 7437 16:17 1393/09/07
تلویزیون این فیلم را تحریم کرد

تلویزیون این فیلم را تحریم کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تلویزیون این فیلم را تحریم کرد

تلویزیون این فیلم را تحریم کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

حسین فرحبخش می‌گوید که تلویزیون تیزرهای فیلم سینمایی «مستانه» را تحریم کرده و آن‌ها را پخش نمی‌کند.

کارگردان «مستانه» در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در این‌باره توضیح داد: ظاهرا تلویزیون با داستان‌های اجتماعی و نمایش وضعیت مردم مشکل دارد و هرچه فیلم‌ها سطحی‌تر باشد بهتر دست و دلش می‌رود که به آن‌ها تیزر بدهد.

وی با انتقاد از برخورد تلویزیون با فیلم‌های اجتماعی بیان کرد: «مستانه» پروانه نمایش گرفته و مورد قبول وزارت ارشاد‌، اهالی سینما و مردم است و تلویزیون با تحریم تیزرهای این فیلم، ضربه جبران ناپذیری را به بخش خصوصی خواهد زد. متاسفانه تحریم تلویزیون نوعی اعمال سلیقه شخصی توسط مدیران و کارمندان رده پایین این سازمان است.

کارگردان «مستانه» همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بیلبوردهای اندک این فیلم در سطح شهر خاطرنشان کرد: بخش خصوصی توان اجاره بیلبورد ندارد و فقط فیلم‌های دولتی هستند که از این ظرفیت تبلیغاتی به نفع خود استفاده می‌کنند. اسپانسر هم که این روزها خیلی کم پیدا می‌شود.

وی با استمداد از رئیس جدید سازمان صدا و سیما برای حل مشکل فیلمش اظهار کرد: فکر می‌کنم آقای سرافراز از این سیاست‌های بسته در میان مدیران رده پایین و بخش بازرگانی تلویزیون مطلع نیستند. از ایشان تقاضا دارم که این مشکل را حل کنند و «مستانه» که صد درصد در بخش خصوصی ساخته شده است و حتی یک ریال وام ندارد را از ضرر و زیان وحشتناک نجات دهد.

حسین فرحبخش در پایان سخنانش با ابراز امیدواری برای برخورد بهتر با فیلم‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: چرا منتظریم فجایع اجتماعی اتفاق بیفتد و بعد دنبال درمان آن باشیم؟ فیلم‌های اجتماعی مانند «مستانه» واکسن این دردها است و اتفاقا جایی مانند تلویزیون باید به آن‌ها کمک کند.

به گزارش ایسنا، «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش از 10 روز قبل در سینماهای کشور اکران شده است.

در این فیلم، سحر دولتشاهی،‌میلاد کی‌مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی و آتیلا پسیانی ایفای نقش کرده‌اند.

«مستانه» سومین تجربه حسین فرح‌بخش به عنوان کارگردان است، او پیش از این فیلم‌های «زندگی خصوصی» و«عطش» را کارگردانی کرده بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |