سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6402 15:55 1393/08/09
تغییر سندیکا به فدراسیون صنعت برق ایران

تغییر سندیکا به فدراسیون صنعت برق ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تغییر سندیکا به فدراسیون صنعت برق ایران

تغییر سندیکا به فدراسیون صنعت برق ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رییس جدید هیات‌مدیره سندیکای صنعت برق ایران از تغییر عنوان "سندیکای صنعت برق" به "فدراسیون صنعت برق ایران" خبر داد

علیرضا کلاهی با اشاره به مزیت‌های این تغییر برای بسترسازی توسعه صنعت برق در کشور، گفت: با این کار کمیته‌های زیرمجموعه این سندیکا هر کدام به یک انجمن مستقل تبدیل می‌شوند و آزادی عمل آنها برای اجرای طرح‌ها بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار با اقتباس از سایر نهادهای عمومی صنعتی در دیگر کشورهای جهان انجام خواهد شد، ادامه داد: با تشکیل فدراسیون صنعت برق ایران، ارتباط نظام‌مندی با اتاق ایران ایجاد می‌شود و با این کار خانواده برق ایران به تشکل تشکل‌ها تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب این سندیکا با مجموعه توانیر و وزارت نیرو، گفت: از دو سال گذشته با تشکیل یک کارگروه با حضور مدیران توانیر و معاونت برق و انرژی وزارت نیرو بر آن شده‌ایم تا با رعایت قوانین جاری، قراردادهای منعطف‌تری را با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعت برق تنظیم کنیم تا این سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری در این صنعت حضور یابند.

وی ادامه داد: پیگیری و به نتیجه رساندن قرارداد تیپ برای تعریف رابطه اعضا و وزارت نیرو و همچنین تعیین تکلیف و رفع کاستی‌های قراردادهای اخیر که در چند سال گذشته با مشکلات متعددی مواجه بوده، از اولویت‌های دوره جدید سندیکا است.

لازم‌ به ذکر است در نخستین نشست هیات‌مدیره جدید سندیکای صنعت برق ایران و پس از انجام رای‌گیری در میان 11 عضو هیات‌مدیره سندیکا، مهندس "علیرضا کلاهی" با هشت رای به‌عنوان رییس هیات‌مدیره جدید این سندیکا انتخاب شد.

سندیکای صنعت برق ایران یک نهاد صنفی متشکل از 470 شرکت سازنده تجهیزات، پیمان‌کار و مشاور صنعت برق است که در راستای دفاع از منافع مشروع اعضای خود و براساس نقش و جایگاه تشکل‌های صنفی در سند چشم‌انداز 20 ساله کشور، افزایش اثربخشی سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در صنعت برق ازطریق سامان‌دهی بخش خصوصی و تعمیق مشارکت و شکل‌دهی به سرمایه اجتماعی در میان خانواده صنعت برق ایران را دنبال می‌کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |