جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 157619 14:05 1400/07/21
تعامل سازنده با رسانه ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم

تعامل سازنده با رسانه ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تعامل سازنده با رسانه ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم

تعامل سازنده با رسانه ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد، علیرضا رضازاده در نشست صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری های پرمخاطب کشور، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات کشاورزی و به ویژه کالاهای اساسی موثر است بنابراین باید مراقبت کنیم و نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

رضازاده، رسانه را اهرم قدرت و سرمایه اجتماعی کشور و دستیابی به اقتدار غذایی را بر امنیت ملی کشور موثر دانست و گفت: نقد وظیفه خبرنگار است و خبرنگار بخش کشاورزی با تبیین واقعیات و همچنین نقد سازنده باید مسئولان را در رسیدن به هدف تامین امنیت غذایی کشور یاری کند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که پایداری تولید در بخش کشاورزی خط قرمز این وزراتخانه است، تصریح کرد: با پایداری تولید، تامین اقلام مورد نیاز مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف کننده امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال به علت خشکسالی با کاهش تولید برنج ایرانی رو به رو بودیم اما برای تنظیم بازار، تاکنون ۱۵۰ هزارتن برنج توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران توزیع شده است.

رضازاده خاطرنشان کرد: مطابق قانون و به منظور حمایت از شالیکاران، واردات برنج در فصل برداشت به مدت ۴ ماه ممنوع است و کسانی که قصد واردات برنج را داشتند باید قبل از مردادماه اقدام می کردند.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه قلم از لبنیات پرمصرف مردم، گفت: اقلام شیر، ماست و پنیری که مشمول این کاهش قیمت از سوی اتحادیه صنایع لبنی شده است، حدود ۲۰ درصد لبنیات مصرفی مردم را شامل می شود.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که وزیر جهاد کشاورزی این مرکز را حد معاونت وزیر می داند، اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم ارتباط موثر مدیران این وزارتخانه با رسانه ها، تاکید دارد و این مرکز برای برگزاری جلسات منظم مدیران با اصحاب رسانه برنامه ریزی خواهد کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |