چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 174666 17:25 1400/12/21
تصویب بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان همیاری شهرداریهای استان اصفهان

تصویب بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان همیاری شهرداریهای استان اصفهان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تصویب بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان همیاری شهرداریهای استان اصفهان

تصویب بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان همیاری شهرداریهای استان اصفهان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بودجه سال آینده سازمان  همیاری  جهت مصرف در پروژه قطعه سوم کنارگذرشرق وآزاد راه اصفهان-نطنز-کاشان در شورای سازمان تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در جلسه شورای سازمان همیاری روز چهارشنبه مورخ 18 اسفند1400 مجموعه فرهنگی رفاهی شهروند با حضور استاندارمعززورئیس شورای سازمان، معاونین محترم هماهنیگ امورعمرانی استانداری، مدیران ارشد استانداری، شهرداران استان و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان  در خصوص ارائه گزارش عملکرد خود گفت : سازمان دو کلان پروژه استان را مدیریت می کند  که یکی کنار گذر شرق اصفهان و دیگری آزاد راه اصفهان نطنز کاشان است .

ناصر نفری با تاکید بر اینکه پروژه کنار گذر شرق به طول ۳۳ کیلومتر و با داشتن  ۹ پل تا پایان سال آینده تکمیل می شود افزود : آزاد راه اصفهان نطنز کاشان نیز نیاز به روکش وتعویض گاردیل  دارد که ما را موظف می کند  هر سال ده ها میلیارد تومان در جهت سلامت وامنیت جان مردم در آن سرمایه گذاری کنیم .

براساس برآورد فعلی پیش بینی می شود اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان اعتباربرای کنارگذر شرق نیاز باشد و با توجه به اینکه پیمانکار در زمان مقرر صورت وضعیت نیاورد و ما از فروش املاک سازمان این رقم را تأمین کردیم که این کاهش در اصلاح بودجه طبیعی است و اصلاح بودجه1400  سازمان از این بابت است .

نفری از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده با چهار پیمانکار برای پروژه کنار گذر شرق  خبر داد و افزود : اکنون برای اجرای پروژه به ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم .

وی درخصوص  بودجه سال آینده سازمان گفت : عمده رقم بودجه  صرف کنار گذر شرق می شود و همچنین جهت ترمیم ، بهسازی ونصب نیوجرسی های مفصلی بجای گاردیل های موجود آزاد راه اصفهان نطنز کاشان می شود .

ایشان در صحبت های خود در خصوص اینکه در مدتی که در سازمان بوده ام با توجه به اینکه دانش آموخته اقتصاد نیستم؛  لیکن  همواره در تمامی تصمیمات سازمانی با اقتصادانان زیادی وعقلای اقتصادی مشورت                  می کنم که نمونه ای آن در پروژه مرغ بود و تغییر کاربری از ورزشگاه به ساخت سوله های که ارزش افزوده آنرا شهرداران محترم استان وسود حاصله به چشم دیدند و این در راستای انتخاب  درست وعقلانیت اقتصادی در راستای ماموریت سازمان می باشد که  سرمایه گذاری در دو پروژه مذکور از همین بابت است تا بتواند گره ای از گره های کور و ناگشوده استان در بخش زیر ساخت ها و همچنین کاهش تصادفات جاده ایی و کمک به بهبود مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی حاصله از عبور وترافیک سنگین کامیونها در شهر و هدایت به این آزادراهها است با کمک و همراهی همه عزیزان ان شاالله به ثمر برسد.

به گزارش روابط عمومی وبا توجه به پایان دوره فعالیت اعضای هیات مدیره وبازرس داخلی سازمان که مقرربود در این جلسه نسبت به انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس داخلی اقدام گردد و با تدابیر صورت گرفته که چندروز قبل وثبت نام از شهرداران داوطلب در روز جلسه با توزیع تعرفه های مربوطه و جانمائی صندوق اخذ رای استاندارد و پلمپ شده رای گیری صورت وبا نظارت ناظران وبا شمارش آرا بدین ترتیب انتخاب گردید:

اعضای هیات مدیره:1.آقای محمد شبانی شهردار بهارستان 2.آقای حبیب قاسمی شهردار شهرضا3.آقای عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد4.آقای حسین اسماعیل احمدی شهردار زرین شهر برای مدت سه سال بعنوان اعضای اصلی و آقایان علی قاسم زاده و حمید شهبازی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب گردیدند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |