جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 134371 09:43 1399/12/04
تشکیل گروه های ویژه نظارتی مرکزتوسعه سلامت در ایام نوروز

تشکیل گروه های ویژه نظارتی مرکزتوسعه سلامت در ایام نوروز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تشکیل گروه های ویژه نظارتی مرکزتوسعه سلامت در ایام نوروز

تشکیل گروه های ویژه نظارتی مرکزتوسعه سلامت در ایام نوروز

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از مرکز توسعه سلامت، در جلسه ای که با حضور دکتر رضانیا و کارشناسان ستادی مرکز توسعه سلامت کیش برگزارشد دکتر رضانیا با تقدیر از تلاش های سخت و ارزشمند کارکنان مرکز توسعه سلامت کیش ها در یک سال گذشته برای مقابله با شیوع کرونا  اظهارداشت : همزمان با فعالیت های ستاد نوروزی از 25 اسفند تا 15فروردین 1400، با راه اندازی گروه های  ویژه نظارتی و بازدید های منسجم ، از روند فعالیت اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی می شود واین برنامه در روزهای تعطیل نیز باجدیت ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص فعالیت مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی بخش ها و واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برای ارائه خدمات به ساکنان و مهمانان نوروزی برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

دکتر رضانیا گفت : رعایت کامل ضوابط بهداشتی  شامل زدن ماسک ،رعایت بهداشت فردی و فاصله گزاری اجتماعی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است که بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می دهند.

دکتر رضانیا افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامع خدمات بوعلی در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و بعد از ظهر از ساعت 17 و سی دقیقه تا ساعت 20و 30 است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  17 و سی دقیقه تا 20 و سی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص ساعات کاری پایگاه های صدف و سحر نیز گفت :هر دو  پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14فعال خواهد بود.

وی در خصوص ساعت کاری  مرکز منتخب کوید نیز گفت: درمانگاه کووید مرکز توسعه سلامت کیش در کلیه روزهای هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشد.

وی ازلزوم آمادگی واحدها جهت تهیه ملزومات مورد نیاز در این ایام خبر داد و عنوان کرد : پیگیری نظام مراقبت بیماریها توسط واحد بیماریها،-تهیه دارو برای داروخانه مرکز ،مکاتبه با داروخانه های سطح شهر برای دپوی دارو،اعلام حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز ازطریق هماهنگی باستاد نوروزی درحال پیگیری است.

 تهیه متونی در زمینه توصیه های دارویی و بهداشتی در حوزه کرونا ،بهداشت سفر ، تغذیه و ارایه اطلاعات به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش جهت تهیه وتوزیع بروشور های اطلاع رسانی و اعلام شماره های پیگیری شکایات بهداشتی جهت اطلاع عموم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |