چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 10130 15:23 1393/11/20
تسهیلات پایتخت برای روز ۲۲ بهمن

تسهیلات پایتخت برای روز ۲۲ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تسهیلات پایتخت برای روز ۲۲ بهمن

تسهیلات پایتخت برای روز ۲۲ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه جامعه: به روز یوم الله نزدیک می شویم و در همین رابطه ارگان های مختلف در تهران تسهیلات ویژه ای را برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته است.

حضور ۶۰ اکیپ اورژانس در طول‌ مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تمهیدات اورژانس در روز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را تشریح کرد. حسن عباسی با بیان اینکه در این روز ۶۰ دستگاه اکیپ اورژانس شامل ۴۸ دستگاه امبولانس ، هشت دستگاه موتور امبولانس، چهار دستگاه اتوبوس امبولانس به همراه خودروهای فرماندهی در طول مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی مستقر خواهد شد، گفت:‌ این استقرار به منظور همراهی و پوشش امدادی راهپیمایان و شرکت کنندگان در مسیرهای ده گانه اعلام شده است.
به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران این استقرار یک ساعت پیش از آغاز راهپیمایی روز چهارشنبه ٢٢ بهمن ماه در میدان آزادی و مسیرهای ده گانه انجام شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و شرکت‌کنندگان در این مراسم در صورت نیاز به اقدامات اورژانس ، می توانند با مراجعه به اکیپ های مستقر از خدمات رایگان این مرکز استفاده کنند.
مترو روز ۲۲ بهمن رایگان است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: سفر با مترو در روز ۲۲ بهمن رایگان است. نایبی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برنامه های شرکت بهره برداری مترو در روز ۲۲ بهمن را نیز اعلام کرد و گفت:استفاده از مترو در روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان خواهد بود.
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در پایتخت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.
سرهنگ تیمور حسینی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی، گفت: در محورهای منتهی به محدوده میدان آزادی و خیابان آزادی و انقلاب اسلامی یکسری محدودیت‌ و ممنوعیت ترافیکی اعمال خواهد شد که مرحله اول آن از ساعت ۲۳ روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه آغاز خواهد شد که بر اساس آن تردد کلیه وسایط نقلیه از خیابان آزادی شرق به غرب از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب (منطقه۱۰)، بزرگراه مخصوص غرب به شرق از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت الله سعیدی به سمت میدان آزادی (منطقه۲۱)، بزرگراه جناح شمال به جنوب از خیابان دانش به سمت جنوب (منطقه۵) و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخل میدان (منطقه۹) ممنوع خواهد بود.
وی ادامه داد:‌ شهروندانی که خودرویشان جابه‌جا شده می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ یا شماره ۶۶۹۲۶۶۶۶ و ۶۶۳۹۵۱۴۶۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.
وی همچنین تاکید کرد: اتوبوس‌هایی که از شهرستانهای غرب کشور به مقصد تهران مسافر حمل کرده‌اند با استفاده از مسیر کمربندی آزادگان به سمت ترمینال جنوب هدایت خواهند شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |