جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 10685 16:44 1393/12/06
تحلیل روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت

تحلیل روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تحلیل روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت

تحلیل روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تحلیل روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت

تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1213دلار خواهد بود. به گزارش جهان اقتصاد به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت طلا پس از اظهارات شب گذشته جانت یلن در کمیته بانکداری سنای آمریکا با افزایش نسبی روبرو شد و بار دیگر به بالاتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده است. بر اساس این گزارش بهبود اوضاع بخش صنعتی چین نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در مبادلات امروز چهارشنبه داشته است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، بازگشت سرمایه گذاران چینی از تعطیلات سال جدید و اظهارات روز گذشته یلن در خصوص بررسی نشست به نشست مساله افزایش نرخ بهره می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته باشد. تحلیل تکنیکال حاکی است که اگر سطح مقاومتی 1213 دلاری شکسته شود قیمت طلا به زودی به بیش از 1224 دلار خواهد رسید. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1200 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به کمتر از 1190 دلار خواهد رسید. قیمت طلا پس از اظهارات جانت یلن در کمیته بانکداری سنای آمریکا با افزایش نسبی روبرو شد و بار دیگر به بالاتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده است. بر اساس این گزارش بهبود اوضاع بخش صنعتی چین نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در مبادلات امروز چهارشنبه داشته است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، بازگشت سرمایه گذاران چینی از تعطیلات سال جدید و اظهارات روز گذشته یلن در خصوص بررسی نشست به نشست مساله افزایش نرخ بهره می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته باشد. تحلیل تکنیکال حاکی است که اگر سطح مقاومتی 1213 دلاری شکسته شود قیمت طلا به زودی به بیش از 1224 دلار خواهد رسید. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1200 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به کمتر از 1190 دلار خواهد رسید. در عین حال جوناتان بارت تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آیرس آلیانس تاکید کرد که طلا باید در شرایط کنونی به خصوص پس از اظهارات روز گذشته جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا به دنبال یافتن سطح حمایتی مطمئنی باشد.

بر اساس این گزارش وی افزود: یلن به روشنی در خصوص شرایط لازم برای افزایش نرخ بهره آمریکا صحبت کرده و بر این مساله تاکید داشته است که فدرال رزرو به دقت تحولات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده و نرخ تورم را زیر نظر دارد و نشست به نشست در خصوص افزایش نرخ بهره تصمیم گیری خواهد کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |