جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 114444 13:45 1399/07/13
تالار شیشه ایی قرمز پوش شد

تالار شیشه ایی قرمز پوش شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تالار شیشه ایی قرمز پوش شد

تالار شیشه ایی قرمز پوش شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۲۳ هزار و ۲۱۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۹۶۸ واحد کاهش رقم ۳۹۸ هزار و ۶۹۸ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۳۶ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال انجام دادند. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، س.نفت و گاز و پتروشیمی تامین ، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادر ملو و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادهابیشترین تاثیر منفی را روی بازار بورس گذاشتند.

همچنین پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، گروه پتروشیمی س . ایرانیان ، ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات نمادهای پربیننده این بازار بودند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با ۱۲۰ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۸۳۳ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۵۵۹ هزار معامله انجام دادند که ۴۰ هزار و ۳۵۳ هزار میلیارد ریال ارزش داشت. بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پلی مر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بانک دی، پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نمادهای پربیننده بازار فرابورس بودند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |