جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 119691 13:29 1399/08/24
تالار شیشه ایی با رشد 26 هزار واحدی بسته شد

تالار شیشه ایی با رشد 26 هزار واحدی بسته شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تالار شیشه ایی با رشد 26 هزار واحدی بسته شد

تالار شیشه ایی با رشد 26 هزار واحدی بسته شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۵۲۳ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۹ هزار و ۵۲۷ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۷۳۰ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، معدنی و صنعتی گلگهر، بانک ملت و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه‌ گذاری شاهد، سرمایه‌ گذاری نیرو، سرمایه‌ گذاری سیمان تامین، صنعتی زرماکارون، تولید نیروی برق آبادان، تامین سرمایه امین و توسعه معادن و فلزات تشکیل شده است.

فرابورس هم امروز روندی صعودی داشت و شاخص کل این بازار با ۳۹۹ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۷۶۳ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال انجام دادند. سرمایه ‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌ گذاری صبا تامین و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه‌ گذاری پویا، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، برق و انرژی پیوندگستر پارس، پتروشیمی ارومیه، تهیه توزیع غذای بناآفرین فدک و توسعه مسیر برق گیلان نمادهای پربیننده فرابورس بودند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |