پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 60087 17:59 1396/02/24
تاسیس سامانه های غیرقانونی توسط قالیباف

تاسیس سامانه های غیرقانونی توسط قالیباف

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تاسیس سامانه های غیرقانونی توسط قالیباف

تاسیس سامانه های غیرقانونی توسط قالیباف

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پس ازکاریابی نوبت به راه اندازی سایت مسکن رسید

گروه امورزیربنایی-پس از راه اندازی سایت کاریابی توسط محمدباقر قالیباف که تنها چندروز پس از رونمایی به دلیل غیرقانونی بودن تعطیل شد، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران دست به تاسیس یک سایت دیگر زد. براساس آنچه خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روزیکشنبه در مراسمی از سامانه «مسکن» محمدباقر قالیباف رونمایی شد، این خبرگزاری مدعی شده است این سامانه با هدف شناسایی خانه های خالی و ساماندهی متقاضیان مسکن مهر راه اندازی شده است.

مصداق کلاهبرداری است!

پس از انتشار این خبر اولین واکنش مطرح شده، از سوی عباس آخوندی صورت گرفت. وزیرراه و شهرسازی در این باره گفت:‌ راه‌اندازی سایت مسکن از سوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصداق کلاهبرداری است. عباس آخوندی در پاسخ به ایلنا درباره راه‌اندازی سایت مسکن ازسوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ این اقدام از سوی یک شهروند معمولی انجام شده است و یک اقدام کلاهبردارانه است. وی ادامه داد: می‌توان برای راه‌اندازی چنین سایتی اقدام قضایی انجام داد. آخوندی با بیان اینکه ایجاد این سایت به عنوان خرید و فروش مسکن محسوب می‌شود، گفت: کسی نمی‌تواند درباره املاک مردم سایت تاسیس کند و این یک اقدام عجیبی است.

قطعه‌ای جدید از پوپولیست ایرانی

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز درباره این اتفاق گفت: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند. حامد مظاهریان درباره راه‌اندازی سامانه مسکن از سوی قالیباف اظهار داشت: به طور قطع این سایت قانونی نیست و قطعه‌ای جدید از پوپولیست ایرانی است. وی ادامه داد: به نظر می رسد برخی قصد دخالت در اموال مردم را دارد و این عین تشویش اذهان عمومی است. معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مشخص نیست این سایت از چه بانک اطلاعات مسکنی استفاده می‌کند و واحدهایی را که به مردم پیشنهاد می‌دهد برای چه کسی است؟ ادامه داد: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند. مظاهریان افزود: سایت مسکن که گفته می شود از سوی قالیباف راه‌اندازی شده است نه توجیه قانونی دارد و نه توجیه برنامه‌ای. وی تاکید کرد: این ادامه سیاست‌های پوپولیستی برخی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و توجیه عقلی نمی‌تواند داشته باشد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |