پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 156073 08:32 1400/07/10
بورس کالا امروز و فردا میزبان 1.1 میلیون تن سیمان

بورس کالا امروز و فردا میزبان 1.1 میلیون تن سیمان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بورس کالا امروز و فردا میزبان 1.1 میلیون تن سیمان

بورس کالا امروز و فردا میزبان 1.1 میلیون تن سیمان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

  • به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، شرکت های سیمانی امروز و فردا(شنبه و یکشنبه) در مجموع با یک میلیون و 132 هزار و 444 تن انواع سیمان راهی بورس کالا می شوند؛ یک میلیون و 34 هزار و 24 تن از این عرضه ها در روز شنبه 10 مهر ماه و 98 هزار و 420 تن نیز در روز یکشنبه 11 مهر ماه روی تابلوی اختصاصی سیمان می رود.

بر اساس این گزارش، عرضه های امروز(شنبه) طبق روال روزهای شنبه سیمانی ها از نوع تیپ یک و دو و عرضه های فردا(یکشنبه) از نوع تیپ 5، مرکب، پوزولانی و پوزولانی ویژه، سفید و پرتلند آهکی خواهد بود؛ که البته ممکن است به حجم عرضه روز یکشنبه افزوده شد.

عرضه های شنبه

شرکت های سیمانی که امروز(شنبه) در بورس کالا عرضه خواهند داشت شامل شرکت بین المللی ساروج بوشهر، ساروج اصفهان، اردستان، ارومیه، استهبان، اصفهان، ایلام، آباده، آبیک، آذر آبادگان خوی، آرتا اردبیل، باقران، بجنورد، پیوند گلستان، تهران، توسعه ماهان کرمان، جوین، خاش، خزر، خمسه، خوزستان، داراب، دشتستان، دورود، زابل، زاوه تربت، زنجان، ساوه، سپاهان سپهر قیر و کارزین، شاهرود، شرق، شمال، صوفیان، عمران انارک، غرب، فارس، فارس نو، فراز فیروزکوه، فیروزکوه، قائن و کارون است.

همچنین شرکت های سیمانی کاوان بوکان، کردستان، کرمان، کویر کاشان، کیاسر، لار سبزوار، مازندران، ممتازان کرمان، منددشتی، نیزار قم، هرمزگان، هگمتان، یاسوج، صنایع سیمان سامان غرب، صنایع سیمان شهرکرد، صنایع سیمان گیلان سبز، صنایع سیمان نهاوند، کارخانجات سیمان لامرد و مجتمع سیمان غرب آسیا نیز در این روز محصول خود را روی تابلو معاملات می برند.

عرضه های یکشنبه

گفتنی است شرکت های سیمان استهبان، اکباتان، آذر آبادگان خوی، آرتا اردبیل، بهبهان، تهران، توسعه ماهان کرمان، خاش، خمسه، خوزستان، زابل، زنجان، سفید شرق، غرب، قائن، کرمان، لارستان، ممتازان کرمان، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، صنایع سیمان شهرکرد و مجتمع سیمان غرب آسیا ازجمله شرکت هایی هستند که برای روز یکشنبه(فردا) عرضه خود در بورس را قطعی کرده اند.

شایان ذکر است از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ 9 خرداد ماه بر می گردد در مجموع 12 میلیون و 227 هزار و 424 تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 13 میلیون و 547 هزار و 500 تنی همراه شد و 9 میلیون و 841 هزار و 390 تن آن در نهایت مورد معامله قرار گرفت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |