پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 114401 11:53 1399/07/13
بهره‌برداری از پروژه ترمینال فرودگاه کیش تا پایان امسال

بهره‌برداری از پروژه ترمینال فرودگاه کیش تا پایان امسال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بهره‌برداری از پروژه ترمینال فرودگاه کیش تا پایان امسال

بهره‌برداری از پروژه ترمینال فرودگاه کیش تا پایان امسال

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد وبه نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه ترمینال در حال ساخت و باند جنوبی فرودگاه جدید کیش به تاکید ریاست جمهوری بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ترمینال فرودگاه کیش اشاره کرد و گفت: با بهره‌مندی از حمایت ملی و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، این پروژه با کیفیت بالا و بر اساس زمان‌بندی مشخص شده تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و سالانه ظرفیت پذیرش ۶ میلیون نفر گردشگر از اقصی نقاط کشور و دنیا خواهد بود.
وی با بیان این که “زمان” در پیشرفت پروژه ترمینال فرودگاه کیش برای سازمان منطقه آزاد کیش از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تلاش مضاعف و به کارگیری تیم‌های کاری می‌توان اقدامات مؤثری در سرعت بخشیدن به پشیرفت و توسعه این پروژه انجام داد.
مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر لزوم اهمیت زمان‌بندی پروژه ترمینال فرودگاه کیش اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با جدیت تمام و تلاش مضاعف برای اتمام این پروژه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. در این زمینه مقدمات اجرایی فراهم شده است و تعهدی که در قبال دولت و مردم داریم این پروژه تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت: با به کارگیری راهکارهای مؤثر از جمله پرداخت به‌موقع صورت وضعیت‌ها و اجرای دقیق زمان‌بندی پروژه‌ها شاهد تحولات عمرانی و زیر بنایی در این منطقه خواهیم بود.
خانزادی در خصوص برگزاری مناقصه محدود و ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان مطرح کشور؛ به‌منظور تامین ورق مورد نیاز پروژه ترمینال فرودگاه کیش، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت زمان در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها، تلاش می‌کنیم اقدامات خوبی در این حوزه محقق شود.
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در حوزه تاسیسات این پروژه اقدامات خوبی در خصوص تامین کابل های مورد نیاز و تکمیل نیروی انسانی انجام شده است، افزود: سقف کاذب توسط دو گروه کاری آغاز شده و با انتخاب پیمانکار، چیلرها و هواسازها ظرف دو هفته آینده نصب خواهد شد و در حال حاضر با ۴۰نفر نیروی انسانی فعال در حوزه تاسیسات، فن‌کویل‌ها در حال نصب است.
وی با بیان این که شیشه های این پروژه توسط ۲۴ نیروی فعال در حال نصب است، اظهار داشت: ۴۰تن ورق زیر سقف آماده شده و حجم عظیمی از این کار به میزان ۶هزار متر؛ منتظر ساندویج پنل‌ها هستیم که طی مذاکره ای مبلغ آن پرداخت شده و در مرحله تولید است که تا هفته آینده ۶ هزار متر ساندویج پنل ها آماده و به کارگاه این پروژه ارسال خواهد شد.
علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه عرض باند جنوبی این فرودگاه گفت: با راه‌اندازی کارخانه جدید، آسفالت تولیدی از ۵۰۰ تن در روز به ۱ هزار تن افزایش خواهد یافت که موجب سرعت بخشیدن کار در سطح استاندارد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: روشنایی باند جنوبی فرودگاه کیش نیز هم زمان با عملیات اجرایی آسفالت در حال انجام است و تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |