جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 106800 21:13 1399/04/07
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

انتخاب محل اقامت خوب برای مسافرانی که عازم شهرهای توریستی هستند، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های سفر است. در این شهرها هتل‌های متعددی وجود دارد که انتخاب را سخت‌تر می‌کند. همچنین به دلیل تعداد بالای مسافران شما ناچار هستید، پیش از سفر به فکر رزرو هتل باشید تا در مقصد دچار مشکل نشوید. پیدا کردن و رزرو هتلی که امکانات و خدمات مورد نظر ما را داشته باشد، تمیز و زیبا باشد و البته از نظر اقتصادی مقرون به‌صرفه؛ کار آسانی نیست.

شیراز هم به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد گردشگری کشور که هر سال میزبان مسافران خارجی و داخلی زیادی است، از این قاعده مستثنا نیست. حالا در عصر اطلاعات و اینترنت سایت‌های گردشگری کار را برای مسافران آسان‌تر کرده‌اند. شما می‌توانید پیش از رزرو هتل در شیراز با یک جست‌وجوی کوتاه در اینترنت، اطلاعات موردنظر خود را درباره‌ هتل های شیراز به دست بیاورید و با یک انتخاب آگاهانه تجربه لذت‌بخش‌تری را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

قصد دارید این بار در حافظیه به دیوان حافظ تفأل بزنید یا با قدم زدن در تخت جمشید از نزدیک با تاریخ باشکوه ایران روبرو شوید؟ هنوز سراغ رزرو هتل در شیراز نرفته‌اید؟ توصیه می‌کنیم با خواندن این مطلب با چند مورد از بهترین هتل های شیراز  از نظر مسافران آشنا شوید.

هتل بزرگ شیراز؛ یک کشتی در آستانه دروازه‌ قرآن

هتل بزرگ شیراز یک هتل پنج ستاره در ورودی شمالی شهر شیراز و در نزدیکی دروازه قرآن، با نمایی از یک کشتی مجلل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. معماری خاص این هتل با پنجره‌های سرتاسری بزرگ، منظره‌ای سحرانگیز از شهر را برای شما به ارمغان می اورد. موقعیت مکانی هتل نیز دسترسی به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری شهر را برای شما آسان‌تر کرده است. البته اگر با وسیله‌ نقلیه‌ شخصی خود عازم شیراز هستید، باید بدانید که پارکینگ سرپوشیده‌ و چهار طبقه هتل در انتظار شما خواهد بود.

ممکن است از آن دسته مسافرانی باشید که دوست دارند در سفر غذاهای متنوع را در رستوران‌های لوکس تجربه کنند. در اینصورت هتل بزرگ برای شما بهترین گزینه است. رستوران‌های هتل با غذاهای ایتالیایی، ایرانی و دریایی در کنار معماری شیک و منحصربه‌فرد خود و چشم‌انداز پانوراما از شهر شیراز پذیرای شما هستند. به علاوه این سرآشپزهای حرفه‌ای هستند که مجموعه‌ جذاب و متنوعی از غذاها را برای شما سرو می کنند.

بهترین تجربه مسافران از رزرو هتل بزرگ شیراز چه بوده است؟

  • رستوران و کافی‌شاپ با غذاها و نوشیدنی عالی و متنوع
  • پارکینگ هتل بزرگ شیراز
  • امکانات اتاق ها، بزرگ و دلباز بودن آنها
  • موقعیت مکانی خوب و دسترسی مناسب

هتل چمران شیراز؛ اقامت در یکی از بلندترین هتل‌های ایران

اگر برای دیدن باغ‌های سرسبز و زیبای شیراز، گذرتان به منطقه قصرالدشت افتاده باشد؛ بی‌شک ساختمان زیبا و 30 طبقه‌ی هتل چمران شیراز توجه شما را به خود جلب کرده است. این هتل که در لیست پنج هتل مرتفع حال حاضر ایران قرار دارد، به عنوان بلندترین هتل پایتخت فرهنگی و تاریخی کشور شناخته می‌شود. همین موضوع نمای زیبایی از شهر را برای مهمان ها فراهم کرده است.

علاوه بر این، رستوران‌های هتل در طبقات بالایی با منوهای متنوع ایتالیایی، دریایی، سنتی ایرانی و کافی‌شاپ همراه با موسیقی زنده آماده پذیرایی از مهمان ها هستند. باید اضافه کرد که ماساژ با روغن‌های گیاهی، مجموعه‌های ورزشی و حمام مغربی نیز تنها بخشی از خدمات هتل چمران است. اما هیجان انگیزترین بخش اقامت شما احتمالا دستگاه‌های مجهز و به روز XBOX360 همراه با سنسور تشخیص حرکات بدن (KINECT) بدون محدودیت سنی است. این یعنی شما می توانید اوقات فراغت خود را در هتل در اوج هیجان بگذرانید.

بهترین تجربه مسافران از رزرو هتل چمران شیراز چه بوده است؟

  • چشم‌انداز رؤیایی هتل چمران شیراز
  • امکانات متنوع و سرگرمی‌های جذاب
  • تمیزی لابی و بیرون هتل
  • دسترسی مناسب به مکان های مهم

هتل الیزه شیراز، بوتیک هتلی جذاب در قلب شیراز

هتل چهار ستاره الیزه از آن دست هتل‌هایی است که به احساس امنیت و آرامش مهمانان خود بیش از هر چیز اهمیت می دهند. پیشتر در مطلب آشنایی با بوتیک هتل، از ویژگی این نوع هتل ها گفتیم. هتل الیزه شیراز هم در سال 1393 در منطقه‌ معالی‌آباد ساخته شد.  موقعیت مکانی هتل به ‌واسطه‌ نزدیکی به شاهراه‌های اصلی شهر و مراکز حمل ‌و نقل عمومی، گردش و رفت‌ و آمد در شهر را برای مسافران بسیار راحت کرده است. اگر دوست دارید تجربه اقامت در شیراز را با حضور در هتلی با فضای صمیمی و آرام و با امکانات و خدماتی در سطحی بین‌المللی تجربه کنید، رزرو این هتل در جااینجاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین تجربه مسافران از رزرو هتل الیزه شیراز چه بوده است؟

  • راحتی، آسایش و برخورد عالی مسئولان هتل
  • نظافت و کیفیت فوق‌العاده‌ اتاق‌ها و راهروها
  • امکانات هتل

هتل ارم شیراز، اقامت در جوار ارگ کریم‌خانی

هتل ارم شیراز یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر است که در مرکز شهر تاریخی شیراز واقع شده و فاصله آن با ماشین تا ارگ کریمخان زند، حمام وکیل، باغ جهان‌نما، آرامگاه شاهچراغ و حافظیه کمتر از 15 دقیقه است. اقامت در این هتل گردش در شهر را برای افرادی که محدودیت زمانی دارند اما می‌خواهند جاذبه‌های گردشگری را هم ببینند، آسان می‌کند. به علاوه هتل اتاق ها و سوئیت های مجهزی دارد و با رستوران سروناز و یک کافی شاپ 24 ساعته از مهمان های خود استقبال می کند.

بهترین تجربه مسافران از رزرو هتل ارم شیراز چه بوده است؟

  • دسترسی فوق‌العاده به جاذبه‌های شهر شیراز
  • قیمت مناسب در مقایسه با خدمات هتل
  • برخورد مناسب کارکنان

هتل جهانگردی شیراز، مطلوب و اقتصادی

یکی از شعبه های گروه هتل های جهانگردی در شیراز قرار گرفته و موقعیت مکانی امکان دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر را برای مسافران آسان کرده است. هتل جهانگردی شیراز، اتاق‌های دوتخته، سوییت‌های دوبلکس و سوییت‌های لوکس در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با توجه به بودجه‌ی سفرتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد رزرو هتل در شیراز را دارید و به دنبال هتلی اقتصادی با امکانات و تجهیزات مناسب می‌گردید، جهانگردی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

بهترین تجربه مسافران از رزرو هتل جهانگردی شیراز چه بوده است؟

  • قیمت فوق‌العاده نسبت به خدمات هتل
  • اتاق‌های دلباز و تمیز
  • آرامش و راحتی
  • برخورد مناسب کارکنان هتل

رزرو هتل های شیراز در جااینجاس

تجربه های مسافران از اقامت در شیراز را با شما در میان گذاشتیم. حتما شما هم پیش از رزرو هتل در شیراز تلاش می کنید تا به اندازه کافی تحقیق و جستجو کنید. در حقیقت این بهترین و اصولی ترین کار است. jainjas.com نیز تمام تلاش خود را کرده تا شما با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنید. فراهم کردن اطلاعات کامل در مورد هتل ها اعم از موقعیت مکانی، نظرات کاربران و حتی تصاویر هتل خود گویای این تلاش است. البته ما به راحتی شما هم توجه ویژه کرده ایم؛ با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته مانند قیمت، آدرس و حتی تعداد نفرات درخواهید یافت که پروسه انتخاب و رزرو می تواند ساده تر از آن چیزی باشد که تصور می کنید.

مأخذ: سایت رزرو هتل جااینجاس



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |