جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 106817 15:39 1399/04/08
بهترین هتل های تبریز از نظر مردم

بهترین هتل های تبریز از نظر مردم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بهترین هتل های تبریز از نظر مردم

بهترین هتل های تبریز از نظر مردم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تبریز یکی از بهترین شهرهای گردشگری ایران است که هر ساله مسافران زیادی دارد. اقامت در تبریز معمولا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران و گردشگران شهر تبریز است. هتل‌های تبریز قیمت و کیفیت‌های مختلفی دارد که شما باید متناسب با نیازتان بهترین هتل‌ های تبریز را انتخاب کنید. معمولا هتل‌های دو ستاره و سه ستاره بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند کم‌ترین هزینه را برای اقامت‌شان بپردازند.هتل‌های ۲ و ۳ ستاره امکانات ابتدایی و حداقلی دارند و در عوض هزینه رزرو آن‌ها بسیار مناسب است. اما برای دسترسی به امکانات بیش‌تر و باکیفیت‌تر باید سراغ رزرو هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره بروید. هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره معمولا کیفیت بسیار بالایی دارند و شما با رزرو ان‌ها می‌تواند بهترین تجربه اقامتی را در تبریز داشته باشید. در نظر داشته باشید که وب سایت علی بابا دارای تقویم قیمتی است؛ برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز جمعه ۲۳ تیر به مسافرت بروید و اگر سفر شما چند روزی عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های خرید بلیط از ۲۰ تیر تا ۲۶ تیر را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته این راه بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز اختلاف مشکلی را برای‌شان به‌وجود نمی‌آورد اما کسانی‌که می‌خواهند در یک تاریخ مشخص به سفر بروند بهتر است این تقویم را نادیده بگیرند. برای رزرو هتل با کمترین قیمت بهتر است به سراغ وب علی بابا بروید. در ادامه این مطلب لیست هتل ‌های تبریز از نظر بهترین کیفیت و امکانات را بررسی می‌کنیم.

۱ـ هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس تبریز یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین هتل‌های شهر تبریز است که دارای ۵ ستاره است و در ۱۷ طبقه و ۱۷۸ اتاق ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد اما در سال‌های اخیر چندین بار مورد بازسازی جزئی قرار گرفته است. هزینه اقامت اتاق‌های تک تخته این هتل در حدود ۵۵۰ هزار تومان به ازای هر یک شب است. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل نزدیکی این هتل به مراکز دیدنی شهر تبریز است. این هتل رستورانی با گنجایش ۲۸۰ نفر دارد که برای میهمانی‌ها و مراسمات هم استفاده می‌شود. همچنین استفاده اینترنت در لابی هتل برای مسافران به صورت کاملا رایگان است. در نظر داشته باشید که برای رزرو هتل تبریز با بهترین قیمت می‌توانید از سایت علی بابا استفاده کنید.

امکانات هتل پارس تبریز: چای ساز روم سرویس صبحانه شبکه پخش فیلم یخچال پاورسوئیچ مبلمان دراور آباژور میزتحریر آب رایگان رخت آویز کمد لباس تلفن در اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق مینی بار با هزینه سیستم تهویه مطبوع دراتاق صندوق امانات داخل اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی اینترنت در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش لابی آسانسور صندوق امانات نمازخانه کتابخانه فروشگاه آتلیه پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر زنگ هشدار مرکز خرید کافی شاپ تاکسی سرویس اتاق چمدان روزنامه خدمات برای معلولین پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش اتاق تلفن (اپراتور)

۲ـ هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌ های تبریز است که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل در ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق به مسافران خدمات می‌دهد. تاریخ ساخت این هتل سال ۱۳۸۶ است اما در سال‌های اخیر از جمله سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هزینه هر شب اقامت در این هتل برای اتاق یک نفره در حدود ۴۸۰ هزار تومان است. همچنین رستوران هتل گنجایش ۲۵۰ نفر را دارد و اینترنت در قسمت لابی کاملا رایگان است. پارکینگ هتل هم به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافران است.

امکانات هتل شهریار: تلفن در اتاق تلویزیون حمام لوازم بهداشتی میزتحریر دمپایی روم سرویس صبحانه شبکه پخش فیلم یخچال پاورسوئیچ مبلمان دراور آباژور تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش نوع قفل درب اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق مینی بار با هزینه چای ساز آب رایگان رخت آویز کمد لباس سیستم تهویه مطبوع دراتاق صندوق امانات داخل اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق پارکینگ استخر لابی آسانسور نمازخانه فروشگاه پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر مرکز خرید کافی شاپ تاکسی سرویس تلویزیون در لابی اینترنت در لابی لاندری (خشکشویی) پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش ترانسفر رفت با هزینه اتاق تلفن (اپراتور) ترانسفر برگشت با هزینه



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |