شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 110851 15:37 1399/06/12
بهترین زمان رزرو هتل ارزان چه موقع است؟

بهترین زمان رزرو هتل ارزان چه موقع است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بهترین زمان رزرو هتل ارزان چه موقع است؟

بهترین زمان رزرو هتل ارزان چه موقع است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

این سئوال به ذهن تقریبا همه ما آمده که چه زمانی به رزرو هتل اقدام کنم که بهترین قیمت نصیبم شود؟ زودتر از موعد یا دقیقه نود؟ با کمال تعجب باید به شما بگوییم که هر دو. در حقیقت با توجه به نحوه تغییر قیمت هتل، بهترین رویکرد برای پیدا کردن یک هتل ارزان این است که هر دو زمان را مد نظر داشته باشید. از آنجایی که به طور معمول کنسلی رزرو هتل حداقل یک هفته پیش از رزرو ممکن است، رزرو زودتر از موعد هیچ ضرری نخواهد داشت. پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان این مطلب جااینجاس همراهی کنید تا از یک استراتژی مفید برایتان بگوییم.

اولین گزینه ای که دیدید را رزرو کنید

با رزرو بهترین گزینه ای که می توانید در اولین فرصت پیدا کنید، شروع کنید. حتی اگر این گزینه به محض شروع برنامه ریزی تان برای سفر باشد. اما یک شرط را هم لحاظ کنید: سعی کنید رزرو شما از نوع پرداخت بعد از رسیدن به هتل باشد، نه رزرو غیر قابل استرداد یا کنسلی. در این شیوه هر چند شما به طور کامل هتل را رزرو نکرده اید، اما اگر بعدا نتوانید گزینه بهتری پیدا کنید حتما آن را با روی باز خواهید پذیرفت. رزرو زودتر از موعد شاید کمی بیشتر برایتان آب بخورد اما انتخاب یک هتل قابل استرداد به این معنا است که شما دستتان باز است. ضمن اینکه رزرو هتل های قابل کنسلی آسان تر است.

حواستان به اخبار هتل ها باشد

در خبرنامه هتل ها یا سایت های رزرو آنلاین هتل ثبت نام کنید تا از آخرین تخفیف ها و مواردی از این دست آگاه باشید. این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد و شما تمام اخبار مربوط به تغییر قیمت ها را در ایمیلتان دریافت خواهید کرد. حتما قبل از اینکه برای سفر برنامه ریزی کنید ایمیل خود را چک کنید؛ شاید پیشنهاد چشمگیری برای شما آماده باشد.

بررسی نهایی را انجام دهید

یک هفته قبل از زمان برنامه ریزی شده برای ورودتان؛ وقتی 99 درصد از برنامه سفرتان مطمئن هستید، نگاهی هم به پیشنهادهای دقیقه نودی بیندازید. معمولا بهترین موارد را می توانید در وبسایت هایی پیدا کنید که شاید چندان شناخته شده هم نیستند.

 مثلا در خارج از ایران وبسایت هایی مانند hotwire یا Priceline وجود دارند که اسم هتل را به شما نمی گویند، اما تمام جزئیات دیگر را در اختیارتان قرار می دهند. البته در این شیوه به طور معمول هتل هایی را پیدا خواهید کرد که قابل کنسلی نیستند. اما مزیت این است که حداقل تمام آنچه را که می خواهید، می دانید. به علاوه مادامی که رزرو اصلی هتل شما بدون جریمه قابل لغو است، این شیوه حتی به نفع تان هم خواهد بود.

مقالات مرتبط:

چه زمانی هتل رزرو کنیم؟

چرا قیمت هتل ها در بازه های زمانی مختلف نوسان دارد؟

جزئیات را خوب بررسی کنید

اگر در دقیقه نود هتلی پیدا کردید که به مراتب بهتر از رزرو اولیه تان بود؛ اطمینان حاصل کنید که ویژگی های مورد نظر شما را دارد. همچنین مطمئن شوید که در یک مقصد قابل مقایسه است نه جایی دور از دسترس که در نهایت تفاوت قیمت فروش را برای شما به همراه داشته باشد. اگر مواردی که پیدا کرده اید قابل مقایسه نیستند، شاید بهتر است به سراغ همان انتخاب اصلی خود بروید.

چرا و کجا این شیوه رزرو هتل جواب می دهد؟

تعیین چیزی به عنوان "بهترین زمان رزرو هتل" بر اساس دادها یا مطالعاتی خاص مشابه آنچه آژانس های گردشگری در مورد رزرو بلیط هواپیما انجام می دهند، تقریبا غیر ممکن است. دلیل این امر هم عمدتا به تفاوت فاحش بین رزرو هتل و بلیط هواپیما برمی گردد. شما این امکان را دارید که بدون پرداخت هزینه از اول و یا پرداخت جریمه کنسلی، یک هتل رزرو کنید. در صنعت هتلداری معمولا مرسوم است که هتل ها در لحظات آخر و روزهای شلوغ سال قیمت ها را پایین می آورند. رزرو زودتر از موعد به شما امکان می دهد تا کمتر در معرض افزایش قیمت ها قرار بگیرید. از سوی دیگر رزرو لحظه آخری انتخاب های شما را بیشتر می کند.

نکته دیگر این است که استراتژی که در  مطلب بهترین زمان رزرو هتل ارزان چه موقع استاز آن سخن گفتیم، برای هتل های بزرگ در شهرهای بزرگ به کار می آید. زیرا مهمان خانه ها یا هتل های خیلی کوچک معمولا مشمول تغییر آنچنانی قیمت ها نمی شوند. بنابراین قیمت این هتل ها چه در لحظه آخر و چه از همان ابتدا یکسان است. البته حتی چک کردن این هتل ها هم ضرری ندارد و شاید بتوانید آنها را هم ارزان تر رزرو کنید.

چطور هتل ارزان رزرو کنیم؟

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که قیمت نقش مهمی در انتخاب هتل خواهد داشت. اینکه در یک هتل لوکس اقامت کنیم یا در یک هتل معمولی، در افزایش یا کاهش بودجه سفرمان نقش تعیین‌کننده ای دارد. اما سئوال این است که چطور می‌شود هتلی رزرو کرد که هم ارزان باشد و هم امکانات لازم را داشته باشد؟ اصلا چشم‌پوشی از خدمات به خاطر قیمت کار درستی است؟ پاسخ به این سئوال چندان هم سخت نیست.

وقتی برای رزرو هتل به سایت جااینجاس مراجعه می‌کنید، ضمن اینکه می‌توانید جزئیات قیمت یک هتل را مشاهده کنید، امکانات و موقعیت هتل هم در دسترس شما است. بنابراین دیگر می‌دانید که قرار است چه نوع هتلی را به بهای کمتر رزرو کنید. علاوه بر این هر هتل اعم از اینکه لوکس باشد یا معمولی، مشمول تخفیف های خرید آنلاین خواهد شد و این یعنی شما قدم اول برای رزرو هتل ارزان را به راحتی برداشته اید. فراموش نکنید که جااینجاس همیشه برای اهالی سفر پیشنهادهای ویژه ای هم دارد که می‌توانید آنها را در ایمیل خود و با عضویت در خبرنامه دریافت کنید.

تگ ها: رزرو هتل/رزرو هتل ارزان/جااینجاس



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |