چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7671 15:41 1393/09/12
بسته تشويقي دولت براي خودرهاي برقي

بسته تشويقي دولت براي خودرهاي برقي

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بسته تشويقي دولت براي خودرهاي برقي

بسته تشويقي دولت براي خودرهاي برقي

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

وزير صنعت، معدن و تجارت از ارائه بسته هاي حمايتي براي تشويق توليد کنندگان و مصرف کنندگان خودروهاي هيبريدي و برقي براي تصويب به هيات دولت خبر داد.

محمدرضا نعمت زاده در حاشيه بازديد از کارخانه توليد باتري هاي ليتيومي سازمان توسعه منابع انرژي وزارت دفاع، ضمن خرسندي از موفقيت اين سازمان در حوزه ذخيره سازها و توليد باتري هاي ليتيومي، وظيفه وزارت صنعت، معدن و تجارت را تامين نيازمندي هاي جامعه و ايجاد محيط پاک و به دور از آلودگي براي نسل جاري و آينده دانست و ابراز اميدواري کرد، اين حرکتي را که در حوزه ذخيره سازها و توليد باتري هاي ليتيومي صورت گرفته بتوانيم به صورت اجرايي در خودروهاي سواري، عمومي و موتور سيکلت ها و ساير بخش هاي صنعتي که در آينده محتاج اين تکنولوژي هستند در بياوريم.
وي با ابراز خرسندي از نتيجه کارهاي پژوهشي در اين حوزه از سوي سازمان توان، تداوم فعاليت بخش تحقيقات در کنار توليد را خواستار شد و ابرزا اميدواري کرد، با بازدهي و ايمني بيشتر در اين خصوص بتوان شاهد توليد انبوه باتري هاي برند ايراني در زمينه ليتيوم در آينده نزديک بود.
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه يکي از سياست دولت، اقدام جدي در جهت کاهش آلايندگي ها به خصوص در شهرهاي بزرگ است، از ارائه بسته هاي حمايتي براي تشويق توليد کنندگان و مصرف کنندگان خودروهاي هيبريدي و برقي براي تصويب به هيات دولت خبر داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |