جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7796 16:13 1393/09/16
برگ مهمی از تاریخ تئاتر رقم خورده؟!

برگ مهمی از تاریخ تئاتر رقم خورده؟!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برگ مهمی از تاریخ تئاتر رقم خورده؟!

برگ مهمی از تاریخ تئاتر رقم خورده؟!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

اتابک نادری پس از اعلام تصمیم محمد باقر قالیباف مبنی بر افزوده شدن اداره کل حقوقی شهرداری تهران به تالار «سنگلج»، گفت: باید این اتفاق را برگ مهمی از تقویم تاریخ تئاتر ایران دانست که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

به تازگی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران تصمیم شهردار تهران برای اضافه شدن اداره کل حقوقی شهرداری به تالار سنگلج که در مجاورت این مکان قرار دارد، را اعلام کرد که اتابک نادری به عنوان ایده‌پرداز طرح توسعه تالار «سنگلج» این مسئله را به جامعه تئاتر تبریک گفت.

نادری در گفت‌و‌گویی با ایسنا بیان کرد: طبق تصمیم اعلام شده قرار است ساختمان حقوقی به تالار سنگلج اضافه شود که این موضوع با پیگیری اینجانب از طرف هنرمندان و به توصیه داود رشیدی با دستور شهردار تهران محقق شد.

وی افزود: با دستور آقای قالیباف،‌شرکت توسعه فضاهای فرهنگی بودجه مناسبی را در نظر گرفته و به سازمان املاک و مستقلات هم دستوری ابلاغ شده تا این تغییر انجام شود.

نادری تاکید کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه تئاتر از مسئولان مربوط و مهندس راحتی،‌ مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا،‌ اخیرا مدیر عامل و خاتمی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، با حضور در منزل داود رشیدی با این هنرمند دیدار و گفتگو کردند.

راحتی در این دیدار که با حضور احترام برومند، همسر داود رشیدی و اتابک نادری مدیر اسبق تئاتر سنگلج نیز همراه بود،گفت: توسعه تالار «سنگلج» به عنوان خاستگاه تئاتر پایتخت در دستور کار شرکت توسعه قرار دارد و ما به شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم تا علاوه بر توسعه این سالن قدیمی تئاتر پایتخت، آرزوی دیرینه هنرمندان تئاتر که ایجاد موزه ملی تئاتر است را نیز تحقق بخشیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |