پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 141784 16:45 1400/02/27
برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی رنگ و زندگی در نگارخانه گل نرگس

برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی رنگ و زندگی در نگارخانه گل نرگس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی رنگ و زندگی در نگارخانه گل نرگس

برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی رنگ و زندگی در نگارخانه گل نرگس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی در رشته نقاشی با عنوان «رنگ و زندگی» در نگارخانه گل نرگس تهران و با حضور هنرمندان سبکهای گوناگون این رشته، به صورت مجازی گشوده شد. این نمایشگاه در حال حاضر به شکل غیرحضوری و از طریق تارنمای مربوطه در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و در ادامه با رفع محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری افتتاح شده و قابل بازدید خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، بهداد نجفی اسدالهی، مجری و کیوریتوراین نمایشگاه هدف برگزاری آن را تقویت و افزایش  ارتباط  میان هنر و هنرمندان با جامعه و جریان زندگی امروزی و کمک به فائق آمدن بر گوشه نشینی های ناشی از محدودیت های پاندمی کرونا بر فعالیت های فرهنگی و هنری اعلام نمود.

در این رویداد هنری (به ترتیب حروف الفبا) شاهد نمایش آثاری از سعیده آرین، بنفشه احمدزاده، پروین حسین زاده تبریزی، حمید جعفری شکیب، نگار جهانگیری مرفه، خدیجه رجبی، فرهنگ عاطفی، بهداد نجفی و حسن نوروزنیا خواهیم بود.

فعالیت‌هایی از این دست فرصتی مغتنم برای جلب توجه بیشتر جامعه و به‌ویژه هنرمندان و تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر بوده و تاثیر به‌سزایی در شکوفایی استعدادها و توانمندی‌هایی دارد که روزمرگی‌های زندگی و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، بر آن‌ها سایه انداخته است. این‌گونه حرکت‌های اجتماعی همچنین علاوه بر کمک به کاهش استرس‌های ناگزیر زندگی انسان امروزی، فرصت مغتنمی برای هنرمندان است که  با نمایش حرفه‌ای آثار خود در معرض دید عموم، به نگاهی نوین و شناختی دوباره از علایق مخاطبان خود دست پیدا کنند.

این رویداد دومین نمایشگاه هنری با هدف یاد شده در سال جاری است که با پشتکار و انگیزه‌ی بالای کیوریتور و هنرمندان، همزمان با برگزاری نمایشگاه «بهارنگ» در نگارخانه رسول مهر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با شیوه‌ای مشابه آغاز به کار می‌نماید.

هنرمندان و هنردوستان ارجمند و گرامی می‌توانند از مسیر دسترسی https://etehran.farhang.gov.ir/fa/negarkhane از تاریخ 27اردیبهشت‌ماه به تماشای آثار هنری پرداخته و از برنامه افتتاح و بازدید حضوری درهنگام برطرف شدن محدودیت‌ها باخبر شوند.

لازم به ذکر است نگارخانه گل نرگس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان سهرودی، شماره 130 واقع بوده و در تمامی ایام سال با برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون فرهنگی و هنری میزبان هنرمندان و هنردوستان است. 



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |