پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 9661 15:51 1393/11/07
برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان

برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان

برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سطح بیش از ۳ هزار دبیرستان سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و با مشارکت ۳۰۰ هزار دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش جهان اقتصاد، حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سومین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ضمن محکومیت اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: اخیرا پیامی از سوی مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و بخشی از آمریکا صادر شد که حاوی نکات ارزشمندی است بنابراین در انتشار این پیام و تبیین آن میان دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم.
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه امسال سومین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در دوره متوسطه دوم برگزار خواهد شد، گفت: ۳ راهبرد اصلی در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی در مدرسه انقلاب مد نظر است که عبارتند از انگیزه‌آفرینی، بصیرت‌آفرینی و معرفت‌بخشی و رفتار سازمانی و تجربه آفرینی.
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه آشنایی با اهداف و‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازخوانی سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یکی از برنامه‌های مد نظر در قالب نمایشگاه مدرسه انقلاب است، گفت: تقویت بینش بینی دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی، روحیه خودباوری و شناخت دستاوردها و فناوری‌های مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحقق ماموریت‌های اصلی تشکیلات انجمن اسلامی دانش‌آموزان یعنی نیروسازی و جریان‌سازی و فعال‌سازی انجمن اسلامی مدارس به عنوان سنگر فکری، تربیتی و مذهبی از سایر برنامه‌های مد نظر در مجموعه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه محتوای نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۳ بخش تقسیم شده است، گفت: بخش نخست اختصاصی است و به شناخت ابعاد، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازد و به موضوعاتی همچون تاریخ انقلاب اسلامی، مهدویت و انتظار، ولایت فقیه، آشنایی با شخصیت‌های انقلاب اسلامی و نقش دانش‌آموزان از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن تکیه دارد.
وی بیان کرد: امسال نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با مشارکت بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در سطح ۳ هزار دبیرستان کشور برگزار می‌شود. سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در برگزاری این نمایشگاه‌ها مشارکت داشتند. در مجموع ۸ نمایشگاه برتر نیز معرفی خواهد شد



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |