جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 157532 08:51 1400/07/21
برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «مهدی صادقی نیارکی» در جریان افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (مدکس) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، افزود: برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پوشاک یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت صنعت در افق ۱۴۰۴ است و در این راستا برنامه عملیاتی با حضور تشکل‌های تخصصی تدوین شده است.

وی، افزایش ظرفیت تولید پوشاک، توسعه صادرات و ساماندهی بنگاه‌های خرد و متوسط در این صنعت را از جمله مهمترین سرفصل‌های این برنامه عنوان کرد.

صادقی‌نیارکی ادامه‌داد: تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت و مقابله با پدیده قاچاق از دیگر محورهای مورد اشاره در این  برنامه عملیاتی است.

در این نمایشگاه تخصصی حوزه‌های مختلف عرصه پوشاک اعم از صنایع نساجی (ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالاهای نساجی)، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی، تولید، تعمیرات و نگهداری، صنایع وابسته، چرم، سراجی، کفش حضور فعال دارند.

به گزارش ایرنا، برگزار کنندگان نمایشگاه مُدِکس، آن را فرصتی برای تولیدکنندگان، صاحبان فن‌آوری تولید پوشاک، برندها و طراحان این صنعت می دانند که محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان صنف پوشاک و صنعت است.

این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۳ مهرماه در محل دائمی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر است.

شهرآفتاب یک مجموعه نمایشگاهی است که محل برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی نیز هست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |