پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 118939 12:59 1399/08/19
برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می شود

برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می شود

برنامه جامع ساماندهی تبلیغاتی اصناف قشم تهیه می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه کارگروه تابلوهای اصناف که با حضور تعدادی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قشم با هدف یکپارچگی، زیباسازی، بهسازی نمای بصری شهری و مشخص شدن تابلوهای مجاز از غیرمجاز باید با برنامه ریزی اقدام کرد.

وی ادامه داد: تبلیغات مربوط به فعالیت های مختلف اقتصادی و اصناف در سطح شهر، تبلیغات واحدهای صنفی درون مجتمع های تجاری، هتل ها، محورهای مواصلاتی بخش های مختلف جزیره و سایت های گردشگری مهمترین فضاهای تبلیغاتی هستند که با تهیه و تدوین طرحی جامع ساماندهی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: برای تدوین دستورالعمل و آیین نامه ساماندهی فضای تبلیغاتی باید با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نیروهای پلیس اماکن، شهرداری و با مشورت نمایندگان فعالین اقتصادی و اصناف اقدام کرد تا با کمترین هزینه و جلوگیری از موازی کاری، زیباسازی سیما و منظر شهری اجرا شود.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تدوین و ابلاغ آیین نامه مربوط به این حوزه، تمامی مالکان و مستاجران، مدیران مجتمع ها و مراکز تجاری و خدماتی، وکلا، پزشکان، صاحبان مشاغل و صنوف مختلف باید نسبت به ساماندهی تابلو فعالیت خود اقدام کنند.

براساس این گزارش در ادامه تعدادی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم که در این جلسه حضور داشتند به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت حذف تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و استانداردسازی تابلوهای مربوط به اصناف پرداختند.

گفتنی است، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حذف نازیبایی های بصری و با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اصناف شهر قشم اجرایی خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |