جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7704 15:33 1393/09/14
برنامه‌ای موبایلی برای انجام خدمات پستی

برنامه‌ای موبایلی برای انجام خدمات پستی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برنامه‌ای موبایلی برای انجام خدمات پستی

برنامه‌ای موبایلی برای انجام خدمات پستی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

شرکت پست ایران با هدف درآمدزایی و ارائه‌ی خدمات بیشتر به مشترکان در سال جدید به ایجاد 18 سرویس پستی جدید و ارائه بیش از 300 خدمت از طریق این سرویس‌ها پرداخته است

سرویس همراه پست یکی از خدمات جدید شرکت پست است که مدیر کل ایجاد توسعه و راهبری سرویس‌های نوین پستی در این باره می‌گوید: این خدمت پستی در بستر‌ موبایل ارائه می‌شود و با این هدف طراحی شده که مشترکان برای دریافت بعضی از خدمات پستی نیاز به مراجعه حضوری به باجه‌های پستی نداشته باشند.

شهرام حی‌شاد در این باره خاطر نشان کرد: سرویس همراه پست به دو صورت اپلیکیشن موبایلی و یا شماره‌گیری کد #193* خدماتی از قبیل پیگیری محصولات پستی، کارت نظام‌ وظیفه، گواهینامه، کارت موتور، کارت شناسایی خودرو و نرخ ارسال محصول را به مشترکان ارائه می‌دهد.

مدیر کل ایجاد توسعه و راهبری سرویس‌های نوین پستی با اشاره به این‌که اپلیکیشن همراه پست در حال حاضر برای نرم‌افزار اندروید طراحی شده است، افزود: این نرم‌افزار در حال حاضر قابل دریافت از طریق سایت شرکت پست است و قرار است در «بازار» نیز به صورت رایگان به کاربران ارائه شود.

حی‌شاد همچنین گفت: شماره‌گیری کد #193* با سیم‌کارت‌های همراه اول برای دسترسی به سرویس همراه پست شرکت پست امکان‌پذیر است و به زودی با رایزنی‌هایی که با ایرانسل انجام شده قرار است امکان استفاده از این کد روی خطوط ایرانسل امکان‌پذیر شود. سرویس پست مالی از دیگر سرویس‌هایی بود که به تازگی از سوی شرکت پست افتتاح شد. این سرویس طی قرار‌دادی که بین شرکت پست و پست بانک امضاء شده است قرار است تمام خدمات پست بانک را در باجه‌های پستی کشور ارائه دهد.

مدیر کل ایجاد توسعه و راهبری سرویس‌های نوین پستی درباره‌ی این سرویس اظهار کرد: از طریق سرویس پست مالی شعب پستی کشور تمامی خدماتی را که مشترکان می‌توانند با مراجعه به پست بانک را دریافت کند ارائه دهد.

وی همچنین اظهار کرد: خدمات بیمه‌ای از دیگر خدماتی است که سرویس پست مالی می‌تواند آن را در شعب پستی انجام دهد.

حی‌شاد در این باره خاطر نشان کرد: طبق قرار‌دادی که شرکت پست با سه بیمه ملت، میهن و دانا امضاء کرده است، کلیه‌ی خدمات این بیمه‌ها از طریق باجه‌های پستی ارائه می‌شود که فاز اول این خدمت در 100 نقطه از کشور انجام شده است و در واقع در هر استان حداقل یک باجه اصلی این نوع خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد که در تهران هشت منطقه دارای باجه‌های پستی است که خدمات بیمه‌ای را به مشترکان ارائه می‌دهد.

مدیر کل ایجاد توسعه و راهبری سرویس‌های نوین پستی همچنین با اشاره به این‌که سرویس باجه الکترونیکی از دیگر سرویس‌های پستی است که به تازگی راه‌اندازی شده، گفت: این سرویس در واقع بخشی را به صورت کافی‌نت در هر باجه راه‌انداز کرده است که مشترکان می‌توانند از آنجا به اینترنت دسترسی داشته باشند این خدمت نیز به صورت پایلوت و در 200 نقطه از کشور ارائه می‌شود.

حی‌شاد همچنین از راه‌اندازی شبکه تبلیغاتی متمرکز در باجه‌های پستی کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون این شبکه تبلیغاتی در تهران راه‌اندازی شده است و در یکی از باجه‌های پستی سرویس‌ها و خدمات جدید شرکت پست از طریق شبکه تبلیغاتی باجه به مردم معرفی می‌شود.

وی درباره‌ی این خدمت خاطر نشان کرد: علاوه بر آنکه قرار است این شبکه تبلیغاتی متمرکز در باجه‌های پستی سراسر کشور گسترش پیدا کند شرکت پست تصمیم دارد از این امکان تبلیغاتی برای معرفی محصولات سایر شرکت‌ها نیز جهت کسب درآمد استفاده کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |